Napravili eksperiment i već dogovaraju suradnju s oglašivačima

Autor: Tomislav Hrastovčak , 23. siječanj 2013. u 13:00
Saša Fišter

Nakon prvog broja u prosincu, ZIMO Magazine upravo je doživio svoje drugo izdanje, a mi smo o cijelom projektu porazgovarali sa glavnim urednikom.

Zimo.co, tehnološki portal iz Varaždina, nedavno je krenuo s novim projektom, odnosno "produženim web izdanjem" u obliku digitalnog magazina. Nakon prvog broja u prosincu, ZIMO Magazine upravo je doživio svoje drugo izdanje, a mi smo o cijelom projektu porazgovarali sa  glavnim urednikom Zimo-a Sašom Fišterom.

Kako ste došli na ideju da uz portal lansirate i digitalni magazin?

Problem je bio u tome da je teško svesti nekoliko velikih tema pod jednu "kapu". Kroz magazin je to puno lakše, pa smo tako odlučili preslikati tiskani magazin uz dozu modernih elemenata i plasirati to na web. Svi znamo da je u mobilnim platformama budućnost, pa smo tako sve prilagodili za čitanje na tabletima odnosno pametnim telefonima.

Po čemu se sadržaj magazina razlikuje od sadržaja portala?

Većinom su to veliki autorski tekstovi i osvrti na razne situacije od onih kako tehnologija utječe na naš život, pa sve do recenzija. Za sada smo pokrili nekoliko velikih tema, primjerice u prošlom broju je bio veliki članak o gamingu za cijelu godinu, električnim automobilima, itd., a u novom broju smo se posvetili trendovima za 2013. te TV industriji. Na webu je malo teže čitatelje zadržati na ovako velikim člancima.

Kakve su reakcije čitatelja na novi projekt?

Reakcije za sada su iznenađujuće. Prvi broj je bio eksperiment u kojem smo se pitali trebamo li uopće raditi ovako nešto, no broj od 3.000 pogleda bio je dovoljan pokazatelj da za ovako nešto ima interesa. Drugi broj je već u potpunosti izmijenjen i radimo na tome da napravimo ne samo magazin, već platformu za kreiranje ovakvih digitalnih izdanja.

Koji su budući planovi s magazinom?

Definitivno na kreiranju kvalitetnog i zanimljivog sadržaja. Pokušavamo oglašivačima ponuditi potpuno nov način oglasa, pa smo tako već dogovorili nekoliko klijenata za dugoročnu suradnju. Ovakav medij pruža sasvim novo iskustvo, od čitanja do interaktivnog sadržaja. Bitno je usavršavati platformu kako bi magazin bio još ugodniji za čitanje.

Smatrate li da ovakav tip izdavaštva ima budućnost u Hrvatskoj?

Siguran sam. Ako pogledamo, najveći tiskani mediji u svijetu prebacili su se na online i obustavili tiskano izdanje. Sve više ljudi kupuje tablete (pogotovo oni koji čitaju tehnološke portale), tako da sve više vidimo taj 'switch'. Mislim da će u vrlo skoroj budućnost pristup internetskom sadržaju s mobilnih uređaja — pričam o smartphoneima i tabletima — premašiti korištenje na desktop računalima. Tehnologija nam pruža mogućnosti koje nikad prije nismo imali — zašto ih ne bismo iskoristili?

Komentirajte prvi

New Report

Close