Na početku karijere je radio kao turistički vodič, danas je direktor u Unilineu

Autor: Tomislav Hrastovčak , 23. siječanj 2013. u 10:19
Martin Paradžiković

Martin Paradžiković početkom godine je preuzeo funkciju Izvršnog direktora zakupa i prodaje u sektoru turizam kompanije Uniline.

Martin Paradžiković početkom godine je preuzeo funkciju Izvršnog direktora zakupa i prodaje u sektoru turizam kompanije Uniline. Na novoj poziciji bit će direktno odgovoran za ugovaranje i plasman usluga na svim inozemnim tržištima te za ugovaranje i zakup turističkih kapaciteta u hotelskom i privatnom smještaju. Paradžikoviću smo postavili nekoliko pitanja o novom radnom mjestu i karijeri…

Možete li nam opisati ključne poslove i zadatke na Vašoj novoj poziciji?

Ključni poslovi i zadaci su koordinacija plasmana proizvoda i programa iz portfelja Unilinea na svim stranim tržištima i obrade istih te koordinacija zakupa cijena, uvjeta i kapaciteta u hotelskom i privatnom smještaju za sve kanale prodaje Unilinea.

Koje ciljeve ste si postavili na novom radnom mjestu?

Prioriteti su unapređenje prodaje na svim postojećim kanalima te pronalaženje novih kanala i/ili tržišta. Uz to, aktivnosti će se bazirati na stvaranju sinergije unutar kompanije Uniline s ciljem postizanja još boljih rezultata u ugovaranju te samim time i plasmanu, kao i stvaranje novih programa, koji će Uniline na svjetskom nivou etablirati kao prepoznatljiv brend.

Opišite nam ukratko kako je tekao Vaš dosadašnji profesionalni put.

Iskustvo sam stjecao radeći doslovno sve osnovne turističke poslove od samog početka karijere. Nakon rada u raznim agencijama kao vodič ili šalterski djelatnik, prvo stalno zaposlenje uslijedilo je 1990. godine u sarajevskom Unis-Toursu, Poslovnica Pula. U turizam sam se vratio nakon Domovinskog rata zaposlenjem u agenciji Club Travel – Pula. Dvije godine kasnije prelazim u Uniline kao Sales Manager za grupne aranžmane – 2003. godine postavljen sam za voditelja tadašnjeg odjela grupnih aranžmana (Contracting Manager). Nakon reorganizacije unutar Unilinea, 2005. godine postavljen sam za voditelja odjela njemačkih grupa i odgovornu osobu za zakup cijena, uvjeta i kapaciteta za grupne aranžmane. 2011. godine unaprijeđen sam na radno mjesto Senior Contracting Managera, zaduženog za grupne aranžmane na nivou Unilinea, kako u plasmanu tako i u nabavi (zakupu).

Imate dugogodišnje iskustvo u turističkom sektoru. Kako biste prokomentirali trenutno stanje u hrvatskoj turističkoj industriji ?

Stanje je stabilno, unatoč globalnoj recesiji. Prve prognoze za sezonu 2013. godine vrlo su pozitivne, a što je vidljivo prema aktualnim izvještajima sa sajmova. Zadnjih nekoliko godina Hrvatska je prepoznatljiva kao destinacija sa kvalitetnom uslugom i vrlo dobrim odnosom "value for money". Sve više bježimo od dugogodišnje prepoznatljivosti "isključivo ljetne i kupališne destinacije – po modelu sunce, more, smještaj" i brendiramo se kao destinacija sa izuzetnom vanpansionskom ponudom (pogotovo u pogledu Gastro-usluga).

U svjetskim medijima uspio se stvoriti jako pozitivan dojam o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji, što je ujedno i vrlo dobra promocija. Pored medija, najbitnija stvar je što su gosti koji su boravili u Hrvatskoj stekli jako dobar dojam o nama i našim uslugama – to je vidljivo i unutar naše kompanije gdje prošle godine gotovo pa nismo imali reklamacija od strane naših gostiju. Ono, na čemu treba poraditi je na proširenju ponude u pred- i posezoni. Proširenje ponude u tim terminima neophodna je ako želimo produžiti sezonu, odnosno ako želimo imati cjelogodišnje poslovanje.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Koji naslov. Zašto čovjek ne bi napredovao u firmi koju zna od početka? Trebao bi ga odobriti Centralni Komitet odmah na glavno mjesto?

[emo_naivan]

strelovit uspjeh ali s većom odgovornošću dolazi i veći stress, možda je bolje bilo okololo šetat s Švabicama i pokazivat im kulturnu baštinu.[emo_plazi]

New Report

Close