Pogledajte kako povjerenje potrošača tone iz godine u godinu

Autor: Poslovni.hr , 22. siječanj 2013. u 14:53
Photo: Dalibor Urukalovic/PIXSELL

U skladu sa nepovoljnim markoekonomskim kretanjima i lošim prognozama za 2013 godinu, GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u prosincu 2012 daljnji pad.

U skladu sa nepovoljnim markoekonomskim kretanjima i lošim prognozama za 2013 godinu, GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u prosincu 2012 daljnji pad.

Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji pala je sa 40 bodova u rujnu na 36 bodova u prosincu što potvrđuje prevladavajuće recesijsko raspoloženje potrošač. Kontinuirani pad sklonosti potrošnji u 2012 godini ukazuje i na proces razduživanja kućanstava kojeg je GfK zabilježio u ranijim istraživanjima.

Komponenta indeksa koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja pala je četiri boda što može biti odraz frustracije potrošača u mjesecu u kojem sezonski raste pritisak na potrošnju. Očekivanja budućeg dohotka su ostala nepromijenjena u odnosu na prethodno mjerenje.

Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) RH. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.


 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close