Diesel izračunava koliko vremena vam je ostalo

Autor: Poslovni dnevnik , 20. siječanj 2013. u 22:00
Dieselova kampanja

Izvršni kreativni direktor je Matt Goodenm.

Agencija Crispin, Porter + Bogusky potpisuje Dieselovu interaktivnu reklamu za ručne satove Timeframes "Days to Live".

Diesel u šizofreničnom spotu poziva potencijalne kupce satova da iskrenim odgovorima na pitanja poput: "Pijete li?", "Da li se drogirate", "Jeste li lažljivvac", "Sa koliko godina ste izgubili nevinost", "Vozite li" ili "Jeste li iz maternice izašli plačući ili smijući se?" izračunate koliko dana života vam je ostalo. Adweek je objavio kako je klijent od agencije tražio da natjeraju ljude da se zamisle nad pitanjem koliko vremena im je ostalo i naravno pohrle kupiti sat serije Timeframe, premda se to eksplicitno ne pokazuje. Izvršni kreativni direktor je Matt Goodenm kreativni direktor Henrik Delehag, umjetnički direktori Martin Jon Adolfsson i Philip Sinclair, copywrighterica Emma Penz, a redatelj spota Anthony Dickenson.

Komentirajte prvi

New Report

Close