Primorje napustilo projekt gradnje pokretnog mosta

Autor: Milan Šćekić /VLM , 15. siječanj 2013. u 19:21
Most u Ulcinju trebao bi biti gotov u ožujku

Slovenska tvrtka odustala je od posla nakon što se našla u stečaju, čime je prekinuta dominacija građevinskih tvrtki iz te zemlje, na što se žalio i Konstruktor.

Desetljeće i  pol dugo prisustvo nekoliko građevinskih kompanija iz Slovenije u Crnoj Gori koje su u tom razdoblju izgradile više prometnih objekata, cesta, tunela i mostova čija se vrijednost mjeri desecima milijuna eura neslavno je završena.

Kompanija Primorje iz Ajdovščine ostavila je nedovršen  pokretni most u Ulcinju čija je vrijednost ugovorena na 14 milijuna eura.Primorje je napustilo započeti posao zbog  izraženih materijalnih problema i uvođenja stečaja u tu kompaniju. Slovenci su započeti posao  napustili prošle godine u trenutku kada se na mostu trebalo obaviti najsloženije radove, što je financijera, Direkciju prometa Crne Gore, dovelo u neugodnu  situaciju. Rješenje je nađeno kroz angažman pet građevinskih kompanija koje već rade na mostu pa se očekuje da on će biti završen do kraja ožujka.Most Port Milena koji se počeo graditi još 2010. godine i koji bi trebao riješiti prometne gužve tijekom ljeta na ulcinjskoj rivijeri po mnogo čemu je jedinstvena građevina. Skuplji je od dosada svih sagrađenih u Crnoj Gori, dugačak je 360 metara, sa četiri trake za vozila i jednom za pješake.

Riječ je o prvom pokretnom mostu u regiji, a trebao bi se na sredini, pomoću specijalne užadi podizati kako bi ispod njega mogli prolaziti manji brodovi i veće jahte koje će kanalom Port Milena prolaziti u buduću ulcinjsku marinu.Građevinske kompanije iz Slovenije u posljednjih 15 godina bile su veoma prisutne u Crnoj Gori i za to vrijeme izgradile su nekoliko značajnih prometnih objekata od kojih su najznačajniji cesta Kolašin-Mateševo, najveći crnogorski tunel Sozina i dva mosta na Morači u Podgorici. Svojedobno je bilo dosta primjedbi, naročito iz Hrvatske, da Crna Gora favorizira slovenske građevinare nauštrb kompanija iz drugih država. Splitski Konstruktor je čak tužio Direkciju za autoputeve Crne Gore tvrdeći da  je posao gradnje ceste od Kolašina do Mateševa, prije osam godina, povjeren Primorju mimo natječajnog postupka. Međutim, ta tužba nije imala nikakvog efekta i Slovenci su završili taj posao.

Komentirajte prvi

New Report

Close