‘Grad Zagreb je nemoćan kad je u pitanju kontrola taksista ‘

Autor: Poslovni.hr/Hina , 11. siječanj 2013. u 16:11
Milan Bandić; Photo: Borna Filic/PIXSELL

“Cilj nam je što kvalitetniji i što jeftiniji taksi prijevoz. Ne idemo na ruku ni jednoj od udruga već poštujemo zakon”, kaže Badnić.

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić danas je ocijenio da je cilj Gradske uprave što kvalitetniji i jeftiniji taksi prijevoz nakon objavljenog javnog poziva za dodjelu 200 dozvola za autotaksi prijevoz u Zagrebu. "Cilj nam je što kvalitetniji i što jeftiniji taksi prijevoz. Ne idemo na ruku ni jednoj od udruga već poštujemo zakon", kazao je gradonačelnik Bandić na konferenciji za novinare u Gradskoj upravi.

Ocijenio je da tržišnu utakmicu ne može zaustaviti ni gradonačelnik ni premijer niti predsjednik države. "Tu moramo biti razumni", kazao je Bandić napominjući kako mu nije drago što su neki taksisti najavili prosvjede jer se, kazao je, mora voziti taksijem, baš kao što mu nije drago kad prosvjede najavljuju u ZET-u jer se vozi i tramvajem.

Na konferenciji za novinare danas je izviješteno da se na javni poziv za dodjelu 200 dozvola za autotaksi prijevoza Grada Zagreba javilo ukupno 218 autotaksi prijevoznika koji su tražili ukupno 556 dozvola. Njih 185 zadovoljilo je uvjete za dobivanje 359 dozvola, a u tijeku je upravni postupak nakon kojeg će se utvrditi točan broj izdanih dozvola.

"Tko će dobiti dozvolu ne možemo prejudicirati dok teče upravni postupak", kazao je Bandić i naveo da bi upravni postupak trebao biti završen za mjesec do mjesec i pol dana. Na pitanje novinara što ako se u upravnom postupku pokaže da postoje uvjeti za izdavanje svih 359 dozvola, a Grad je raspisao poziv za njih 200, ponovio je da treba pričekati dovršetak upravnog postupka, ali i dodao kako u vrijeme krize i recesije treba uzeti u obzir da se ljudi bore za svako radno mjesto i da im treba osigurati da rade. "Život piše odluke, a ne odluke život", dodao je.

Podsjetio je kako je danas u Zagrebu jedan taksi na oko 600 stanovnika, dok ima i gradova gdje je jedan taksi na 50 stanovnika. Na pitanje novinara zašto proces preraspodjele dozvola traje tako dugo budući da je "Oryx" još u ožujku odustao od taksiranja u Zagrebu i "vratio" 120 dozvola, Dubravko Mahović iz Gradskog ureda za promet je naveo kako su odmah potom analizirali situaciju s postojećim koncesionarima te u lipnju zaključili da se može ići u novi javni poziv koji su i raspisali u rujnu.

Bandić je na upit novinara o različitim cijenama vožnje taksijem iz Zagreba u zračnu luku i natrag odgovorio da je o tome razgovarao s velikogoričkim gradonačelnikom i da velikogorički taksisti ne žele da taksi prijevoz iz zračne luke preuzmu zagrebački taksisti jer bi ostali bez posla. "Na teritoriju Velike Gorice ne možemo se ponašati kao kauboji", dodao je.

Zagrebački gradonačelnik upozorio je također da je Grad Zagreb nemoćan kad je u pitanju kontrola taksista koji primjerice obavljaju taksi prijevoz u Zagrebu, a nemaju za to dozvolu i prijavljeni su u Svetoj Nedelji. "To je zadaća inspekcije Ministarstva (gospodarstva), mi smo ih o tome informirali i trebaju obaviti svoj dio posla", kazao je Bandić.

Od ukupno 1103 dozvola za autotaksi prijevoz u Zagrebu, dosad je 960 dozvola imao "Radio Taxi Zagreb", 76 dozvola "Cameo", 30 dozvola "Eko taxi" i još 37 pojedinačnih.

Komentirajte prvi

New Report

Close