Radiostanicama u Croatia CityCombiju Thimme obećao rast prihoda od čak 70%

Autor: Nikolina Buljan / VLM , 11. siječanj 2013. u 20:00
Denis Blašković, Petra Blažina, Sanja Vernić, Thomas Thimme te Petra Kontić zajedno idu protiv velikih/PIX

Reklama od 30 sekundi na velikim radiomrežama stoji oko 700 kuna, dok će kod njih cijena biti gotovo upola manja, a jamče i široku pokrivenost.

Povijesni dan za radijski biznis u Hrvatskoj. Tim je riječima Nijemac Thomas Thimme, vlasnik zagrebačkog Radija 101, opisao potpisivanje ugovora između Stojedinice, karlovačkog Radija Mrežnice, riječkog Domaćeg radija te Hit radija iz Sinja, koji su postali dio mreže Croatia CityCombi (CCC)."Prvi put se udružuju radiostanice koje nisu vlasnički povezane. Cilj je marketinški povezivati male i neovisne hrvatske radijske postaje kako bi one tako mogle povećati svoje prihode. Već sada po slušanosti smo veći od mreže radiostanica Totalni FM", istaknuo je Thimme, kojem je, kako kaže, cilj konkurirati velikim nacionalnim mrežama radiostanica. Kako će to učiniti? Ponajprije, kaže, nižom cijenom oglasa. Navodi kako radijska reklama u trajanju od 30 sekundi na velikim nacionalnim radiomrežama stoji oko 700 kuna, dok će na Croatia CityCombiju stajati gotovo upola manje, odnosno 360 kuna. Niža cijena omogućit će, obrazložio je, i manjim tvrtkama da se oglašavaju na nacionalnoj razini jer onaj tko uplati reklamu na CityCombiju bit će siguran da je čuju ljudi s područja Splita, Zagreba, Rijeke i Osijeka, odnosno svi slušatelji novoumreženih malih radijskih postaja.

Oteo je Hrvačiću 
"Kriza nas je spojila i našli smo modul kako ćemo preživjeti. I dalje ćemo, međutim, zadržati svoj lokalni identitet jer smo u tome najbolji", tvrdi Denis Blašković, direktor Domaćeg radija.Ako je suditi prema njemačkom primjeru koji Thimme navodi, udruženim radiostanicama prema ovom bi se modelu prihodi trebali povećati za čak 70 posto. Svi prihodi koje ostvari Croatia CityCombi dijelit će se prema slušanosti pojedine radiostanice u mreži, a kako objašnjavaju, pozivaju i druge male radijske postaje da im se pridruže. Thimme je ozbiljan u naumu da pobijedi velike nacionalne radijske mreže. Upravo zbog toga Radio 101, objasnio je, angažirao je menadžericu Sanju Vernić, koju je, kako kaže, "preoteo Jurju Hrvačiću". Ona ima iskustva u prodavanju oglasnog prostora s obzirom na to da je bila direktorica Media Mixa, specijalizirane agencije za radijsko oglašavanje.Thimmea čudi što je za osnivanje jedne ovakve mreže u Hrvatskoj morao tražiti posebne dozvole jer nije riječ o programskom ili vlasničkom ujedinjenju radiostanica nego samo o njihovu marketinškom povezivanju.

Drugi planovi
Na pitanje planira li poput Stojedinice kupiti još koju radiostanicu u Hrvatskoj, Thimme odgovara: "Nisam ja mafija da kupujem radiostanice, ja sam samo novinar". Tek je, kaže, četiri mjeseca na mjestu izvršnog direktora Radija 101 i planira mu najprije osigurati dobro poslovanje, a kasnije će, kaže, razvijati druge planove. Taj je Nijemac, podsjetimo, početkom prošle godine za 6,1 milijun kuna kupio posrnulu Stojedinicu. No, prvo je morao pričekati da Radio 101 izađe iz stečaja, a kada je to u kolovozu uspjelo, Thimme je i službeno preuzeo vođenje te radijske postaje. Zasad su postigli i to da je Radio 101 od HAKOM-a dobio dozvolu za jači signal, pa će se ubuduće program Stojedinice moći čuti i u Osijeku.

Komentirajte prvi

New Report

Close