"Povijesni dan za radijski biznis u Hrvatskoj", tako je Nijemac Thomas Thimme, vlasnik zagrebačkog Radija 101 opisao današnje potpisivanje ugovora između Stojedinice, radija Mrežnice, riječkog Domaćeg radija te Hit radija iz Sinja koji su sad umreženi pod imenom Croatia CityCombi.
"Ovo je prvi put da se udružuju radio stanice koje nisu vlasnički povezane. Cilj je marketinški povezivati male i neovisne hrvatske radio stanice kako bi one tako mogle povećati svoje prihode. Već sada, s danom potpisivanja ugovora, po slušanosti smo veći od mreže radio stanica Totalni FM", istaknuo je Thimme kojem je kako kaže, u cilju konkurirati velikim nacionalnim mrežama radio stanica. Kako će to napraviti?
Prvenstveno, spominje, nižom cijenom. Navodi kako radijska reklama u trajanju od 30 sekundi na velikim nacionalnim radio mrežama stoji oko 700 kuna, dok će na CityCombiju stajati gotovo upola manje, odnosno 360 kuna. Spominje kako će ova niža cijena omogućiti i manjim tvrtkama da se oglašavaju na nacionalnoj razini jer onaj tko uplati reklamu na CityCombiju, bit će siguran da je čuju ljudi s područja Splita, Zagreba, Rijeke i Osijeka, odnosno svi slušatelji novoumreženih malih radijskih postaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu