Društvena mreža LinkedIn, usmjerena uglavnom na profesionalne kontakte, objavila je u srijedu da ima više od 200 milijuna članova.
"To je više od običnog podatka, dokaz otiska koji naša mreža ostavlja svakoga dana", rekao je Deep Nishar, zamjenik predsjednika mreže pokrenute prije 10-ak godina. "Nevjerovatno je koliko se uz LinkedIn promijenio život naših članova", dodao je. Društvena mreža bazirana u Mountain Viewu u Silicijskoj dolini dostupna je u više od 200 zemalja, rekao je Nishar.
Svake sekunde LinkedInu pristupaju prosječno dvije osobe. U Sjedinjenim Državama ima 74 milijuna korisnika, ali ta društvena mreža širi se brzo i u Turskoj, Kolumbiji i Indoneziji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu