Autor popularnih knjiga s područja marketinga "Plava krava" i "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci" u svojoj posljednoj knjizi oslanja se na mit i Ikaru i Dedalu.
Ikar nije poslušao oca i letivši krilima od perja i voska previše se približio Suncu koje mu je spržilo krila pa je pao u more i utopio se. Međutim, Godin ne kaže kako uvijek treba posllušati savjete već knjigom baš želi potaknuti buntovno ponašanje i ohrabriti čitatelje da postanu kreativni. Godin kaže kako premda 70% ljudi ne voli svoj posao i žele imati vlastiti biznis umjesto raditi za druge, zapravo je svatko sam sebi šef. Jer svi sami upravljamo svojom karijerom, svojim radnim danom i postupcima. U knjizi veliča tehnologiju koja ljudima bar daje privid da imaju moć mijenjati svijet te kako internet ne treba koristiti za gledanje spotova Lady Gage već koristiti blagodati slobodne razmjene informacija i globalnog povezivanja ljudi. Prema Godinu, premda činjenica da danas svatko ima priliku objaviti knjigu ne čini sve autore dobrim piscima, sigurno potiče ljude na pisanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu