Kada imate milijarde dolara u džepu, trošak uobičajenih kućnih potrepština ne znači vam puno. Nakon što jednom počnete korisiti sapun od 120 dolara, ne možete više bacati vaše smeće u običnu kantu za smeće. A kada počnete koristiti zlatnu kantu za smeće, ne smiju vas više vidjeti da koristite običan stari toaletni papir. Sklizak je to teren, piše Huffington Post.
Evo nekoliko svakodnevnih potrepšina koje su pretvorene u luksuz:
Toaletni papir. Bogataši se ne brišu novcem doslovno, no zato to mogu učiniti sa skupim toaletnim papirom, koji košta 3 dolara po roli papira.
Sapun. 120 dolara cijena je sapuna s potpisom kompanije Cor.
Čarape. Moxon Huddersfield ne samo da prodaje sokne za 400 dolara, nego ih prodaju samo onima koji smatraju da su dostojni njihovih sokni. Njihove su web stranice privatne, i morate biti njihov član kako bi mogli kupovati njhove sokne od kašmira.
Ruž za usne. Ruž je samo ruž, osim ako je optočen sa 199 dijamanta, pa košta 62.000 dolara.
Pinceta. Obrve možete oblikovati s pincetom koja ima Swarovski kristale. Cijena pincete iznosi 100 dolara.
Flaširana voda. Plastika ne prolazi baš uvijek, stoga je ova boca napravljena od čistoga zlata. Cijena – 60.000 dolara.
Led. Za samo jednu kuglicu leda 'Glace Luxury Ice ', koja predstavlja statusni simbol, možete izvojiti čak 8 dolara.
Kanta za smeće. Zlatne bočice za vodu možete baciti u – zlatnu kantu za smeće, koja košta između 10.000 i 15.000 dolara.
Cigarete. Kutija za cigarete od 18-karatnog zlata ipak ima i uobičajeno upozorenje za zdravlje, a kutija košta 100.000 dolara.
Napitak u Starbucksu. Najskuplji napitak u Starbucksu košta 23.60 dolara.
Vrećica čaja. Britanska kompanija PG Tips kreirala je dijamantima optočenu vrećicu čaja kojom je proslavila svoj 75. rođendan. Cijena ove rođendanske vrećice čaja doseže 15.250 dolara.
Ruksak. Mulholland Roadtrip Outfitters prodaje ruksak od aligatorske kože za 10.800 dolara.
Četka za kosu. Želite četku za kosu sa laserima. Nema problema – 499.99 dolara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kupuju li možda maglu da im i ja nešto prodam.
Uključite se u raspravu