New York i Sjedinjene Države na samom su vrhu svjetskih poslovnih turističkih destinacija kada se mjeri omjer cijene i kvalitete MICE usluga (MICE = Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions – hrv. Sastanci, Incentiv putovanja, Konferencije, Izložbe, Sajmovi…) – prema iskustvu i mišljenju poslovnih rukovodećih osoba iz 94 zemlje svijeta.
Među gradovima, nakon New Yorka, na drugom mjestu pozicionirao se London, dok je treće mjesto zauzeo Singapur, četvrto Pariz i peto Chicago. Na top listi zemalja, nakon Sjedinjenih Država na čvrstom prvom mjestu, drugu poziciju zauzela je Njemačka, treće mjesto drži Italija, četvrto je pripalo Španjolskoj, a peto Francuskoj, stoji u objavi za medije.
Rezultati su ovo globalnog istraživanja Best Buy Award – Global MICE Survey za godinu 2012 koje je provela švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association sa sjedištem u Zurichu. Cjelokupno istraživanje obuhvatilo je 21.895 poslovne, rukovodeće, osobe iz 94 zemlje svijeta.
Ispitanicima je u anketnom pitanju, vezano uz gradove, postavljeno sljedeće pitanje: "Koji grad na svijetu, nudi po vašem iskustvu i mišljenju najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o MICE uslugama, odnosno pružanju usluga vezano uz business meetings, incentives, conferencing and exhibitions za poslovne osobe i tvrtke:"
U anketnom pitanju vezano uz države, ispitanici su upitani sljedeće: "Koja država na svijetu, nudi po vašem iskustvu i mišljenju najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o MICE uslugama, odnosno pružanju usluga vezano uz business meetings, incentives, conferencing and exhibitions za poslovne osobe i tvrtke:"
Pitanja su bila otvorenog tipa, odnosno anketiranima nisu bili ponuđeni odgovori već su sami mogli navoditi gradove i zemlje za koje smatraju da u svjetskim, globalnim, okvirima nude najbolji omjer cijene i kvalitete MICE usluga.
Osim impresivnog rezultata kojeg su ostvarile Sjedinjene Države osvojivši prvo mjesto i u kategoriji zemalja i u kategoriji gradova (New York), lako je uočljiva iznimna pozicija europskih zemalja i gradova kada je riječ o MICE uslugama, kao i snažni impulsi iz Azije koja sada postaje očito iznimno važnom svjetskom MICE destinacijom, ističe se u priopćenju.
Naime, na listi Best Buy Award Top 20 MICE svjetskih gradova apsolutnu dominaciju ima Europa sa čak 11 metropola: London na drugom mjestu, Pariz na četvrtom, Frankfurt na šestom, Barcelona na devetom, Moskva na dvanaestom, Ženeva na trinaestom, Cologne na četrnaestom, Dusseldorf na sedamnaestom, Berlin na osamnaestom, Beč na devetnaestom i Milano na dvadesetom mjestu.
Nakon europskih gradova, slijede po brojnosti na listi azijske metropole, od kojih se njih pet uspjelo smjestiti na ovaj popis: Singapur na trećem mjestu, Hong Kong na osmom mjestu, Šangaj na jedanaestom mjestu, Tokio na petnaestom mjestu i Peking na šesnaestom mjestu.
Sjevernoamerički kontinent zastupljen je sa četiri grada: New York na prvom mjestu, Chicago na petom mjestu, Toronto na sedmom mjestu i Las Vegas na desetom mjestu.
Gradovi s južnoameričkog, afričkog te australsko-pacifičke zone nisu se uspjeli pozicionirati na ovoj ICERTIAS ljestvici Top 20 MICE Best Buy Award gradova.
Na listi ICERTIAS Best Buy Award Top 20 MICE zemalja uvjerljivu dominaciju ima Euroazijski kontinent sa čak četrnaest zastupljenih zemalja od čega osam iz Europe: Njemačka na drugoj poziciji, Italija na trećem mjestu, Španjolska na četvrtom, Francuska na petom, Velika Britanija na šestom, Švicarska na sedmom, Austrija na jedanaestom, i Nizozemska na osamnaestom mjestu; Pet iz Azije: Kina na osmoj poziciji, Japan na desetoj, Južna Koreja na petnaestoj, Singapur na šesnaestoj i Indija na dvadesetoj poziciji; Bliski istok je zastupljen sa dvije zemlje: Katar na četrnaestoj poziciji i UAE na dvanaestoj poziciji.
Sjevernoamerički kontinent zastupaju na ljestvici USA na prvom mjestu i Kanada na devetoj poziciji, dok je Južna Amerika zastupljena samo s Brazilom na sedamnaestom mjestu.
Niti jedna zemlja s afričkog kontinenta, kao niti jedna zemlja iz Australsko-pacifičke regije nije se uspjela plasirati na listi ICERTIAS Best Buy Award Top 20 MICE zemalja za godinu 2012.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu