Promotivno-prodajnoj akciji "Kupujmo hrvatsko" Hrvatske gospodarske komore (HGK) snažnu su potporu dali i građani i tvrtke, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare HGK na kojoj su predstavljeni rezultati ovogodišnje akcije, održane u 22 grada od svibnja do sredine rujna uz sudjelovanje 660 tvrtki.
Rezultati istraživanja, provedenog u drugoj polovini studenog na uzorku od 1.000 građana starijih od 15 godina, pokazuju da je njih gotovo 80 posto spremno izdvojiti više novaca za hrvatski proizvod jednake kvalitete kao i strani.
Većina ispitanika, njih 91,3 posto, slaže se da je potrebno kupovati hrvatske proizvode kako bi se time pomoglo hrvatskom gospodarstvu, a 80,1 posto bi svojim prijateljima i poznanicima preporučilo kupovinu hrvatskih proizvoda.
Anketa među sudionicima akcije odnosno izlagačima provedena je u šest gradova – Čakovcu, Krku, Koprivnici, Splitu, Šibeniku i Virovitici, a od 660 tvrtki anketu je ispunilo oko 71 posto. Akciju je ocjenom odlično ili vrlo dobro ocijenilo njih 88 posto, za 82 posto anketiranih akcija je ostvarila njihova očekivanja, a 95 posto bi ponovo sudjelovalo u akciji.
Akcija je i ove godine bila upotpunjena projektom "Vrijedne ruke" koji se održava već treću godinu u suradnji s Ministarstvom poduzetništva i obrta i Hrvatskom obrtničkom komorom.
Predsjednik HGK Nadan Vidošević je istaknuo kako je ostvaren cilj akcije, a to je promovirati kvalitetne domaće proizvode koji mogu biti konkurentni na domaćem i inozemnim tržištima.
Ponovio je kako niti jedna slična marketinška akcija nije imala rezultate kao akcija "Kupujmo hrvatsko" te kako je samo kvalitetan i izvozno orijentiran proizvod put za napredak i razvoj.
Na pitanje kakav je odjek same akcije i utjecaj znakova "Izvorno hrvatsko" i "Hrvatska kvaliteta" u trgovini, kazao je kako je akcija uspjela jer nema niti jednog ozbiljnog trgovca koji ne prepoznaje ulogu domaćeg proizvoda.
Direktorica Sektora za trgovinu HGK i koordinatorica akcije Milica Rakuša Martulaš kazala je kako su svi pokazatelji i brojke vezane uz rezultate akcije pozitivni i optimistični te će se ona nastaviti i u idućoj godini.
Osvrnula se i na potrošnju u prosincu navodeći kako blagdanska potrošnja pomaže uz izvoz i investicije ukupnom razvoju gospodarstva, a kada je riječ o procjenama, mogla bi se kretati na razini prošlogodišnje, oko 11 milijardi kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu