Paraolimpijski školski dan najbolji projekt u regiji

Autor: Josipa Ban /VLM , 11. prosinac 2012. u 22:01
Viktor i Dijana Vetturelli kreatori su pobjedničkog projekta

Projekt koji promovira sport osoba s invaliditetom proglašenom je najboljim takvim projektom na međunarodnoj konferenciji za sportski marketing SPORTO.

Na SPORTO-u, međunarodnoj konferencija za sportski marketing i sponzorstva u sportu, Društvo za marketing Slovenije, u konkurenciji od 29 projekata, Paraolimpijski školski dan proglasila je najboljim cjelovitim sportsko-marketinšim projektom te mu dodijelila SPORTO International Award. Riječ je o projektu čiji je cilj promovirati sport osoba s invaliditetom, Paraolimpijaca i Paraolimpijskog odbora te povećati broj osoba s invaliditetom koji se aktivno bave sportom te im na taj način graditi samopouzdanje i održati tjelesnu aktivnost. S obzirom da se sportaši s invaliditetom često doživljavaju socijalnim slučajevima, cilj projekta je da se ta pretpostavka promijeni  direktnim utjecajem na mijenjanje društvene svijesti, krenuvši od najmlađih.

Trajao dvije godine
Provodio se  dvije godine (krajem ove godine trebao bi završiti) u osnovnim školama diljem Hrvatske u trajanju jednog školskog dana. Naime, tim trenera, sportaša s invaliditetom i animatora kroz četiri seta različitih igara (kreativne radionice koje uključuju poligon s različitim aktivnostima, boćanje u kolicima, kviza, sjedeće odbojke do osobnog razgovora s paraolimpijcima) kod djece su osvještavali po jednu vrijednost Međunarodnog paraolimpijskog pokreta i to od uvažavanja sportskih dostignuća sportaša s invaliditetom do prihvaćanja i uvažavanja razlika. Uz organiziran program u školama projekt "Paraolimpijski školski dan" imao je i svoju popratnu imidž kampanju pod motom "Ono što nemamo, čini nas jačim"". Iza svega toga stajala je tvrtka CiV koja se bavi upravljanjem sponzorstvima.Kako je prilikom dodijele nagrade i istaknula Maja Makovec Brenčič, predsjednica Društva za marketing Slovenije i predsjednica žirija SPORTO nagrade, "CiV je u tom projektu na najiformativniji i najinovativniji način uspio udružiti emotivnost i društvenu odgovornost sportskog marketinga i sponzorstva u regiji".

U službenom programu Igara
Samo nekoliko godina ranije situacija je bila potpuno drugačija. Prema medijskoj evaluaciji izrađenoj za period od početka 2008. do 20. rujna 2009. sportaši s invaliditetom na televiziji su se pojavili samo 20 puta. U toku dvije i pol godine sportaši s invaliditetom u Hrvatskoj su postali prepoznatljivi, a vizual s likom sportaša Španje iz imidž kampanje bio je uvršten u službeni program Paraolimpijskih igara 2012.Osim što je primio pohvale Međunarodnog paraolimpijkog odbora (IPC), te su nacionalni paraolimpijski odbori Koreje, Japana, Njemačke i Belgije tražili savjete za njegovu provedbu, ured poljskog predsjednika Bronislawa Komorowskog, TV spot "Ono što nemamo, čini nas jačim", koristit će pri potpisivanju Konvencije UN-a o pravima osoba s invaliditetom.

Medijski doseg

Sportski heroji

Nakon provođenja projekta i medijske kampanje rijetko tko nije čuo za Mihovila Španju, osvajača tri brončane medalje na Paraolimpijskim igrama te višestrukog svjetskog rekordera u plivanju, koji je kao dijete prebolio dječju paralizu te se zbog zdravlja počeo baviti plivanjem, ili za Darka Kralja, obarača svjetskog rekorda u bacanju kugle te prvog hrvatskog osvajača zlatne paraolimpijske medalje, kojeg u vrhunskim rezultatima nije spriječilo gubitak lijeve natkoljenice u Domovinskom ratu. Tako je nagrada i priznanje svim tim sportašima s invaliditetom.

Komentirajte prvi

New Report

Close