Pretila djeca podložnija utjecaju reklama

Autor: Poslovni dnevnik , 11. prosinac 2012. u 21:59
Djeca normalne težine ne mare za reklame

Pokazalo se kako te reklame kod pretile djece dovode do znatno veće aktivnosti u dijelovima mozga povezanima s nagrađivanjem.

Pretila djeca su podložnija utjecaju reklama za hranu, sugerira istraživanje američkih znanstvenika sa Sveučilišta Missouri.

Podaci o aktivnosti mozga nakon izloženosti reklamama za hranu su uz pomoć uređaja za magnetsku rezonancu prikupljeni od 10 pretile djece i 10 djece normalne tjelesne mase u dobi od 10 do 14 godina. Pokazalo se kako te reklame kod pretile djece dovode do znatno veće aktivnosti u dijelovima mozga povezanima s nagrađivanjem, no nemaju utjecaja na dijelove mozga zadužene za kontrolu ponašanja. Kod djece s normalnom tjelesnom masom reklame za hranu nisu imale takav učinak na funkciju mozga, piše Journal of Pediatrics.

Komentirajte prvi

New Report

Close