Pretila djeca su podložnija utjecaju reklama za hranu, sugerira istraživanje američkih znanstvenika sa Sveučilišta Missouri.
Podaci o aktivnosti mozga nakon izloženosti reklamama za hranu su uz pomoć uređaja za magnetsku rezonancu prikupljeni od 10 pretile djece i 10 djece normalne tjelesne mase u dobi od 10 do 14 godina. Pokazalo se kako te reklame kod pretile djece dovode do znatno veće aktivnosti u dijelovima mozga povezanima s nagrađivanjem, no nemaju utjecaja na dijelove mozga zadužene za kontrolu ponašanja. Kod djece s normalnom tjelesnom masom reklame za hranu nisu imale takav učinak na funkciju mozga, piše Journal of Pediatrics.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu