Popustima i promotivnim akcijama borit će se za svakog klijenta

Autor: Tin Bašić , 11. prosinac 2012. u 19:30
Poslovnim korisnicima bit će potreban individualni pristup

Kartičarske kuće očekuju nastavak trenda blagog rasta prometa i transakcija te trend rasta kupnje robe na rate bez kamata i naknada.

Zbog dodatnih financijskih pritisaka na građane, primjerice rasta cijena, rasta troškova komunalija, pada plaća i gubitka radnih mjesta i tome slično, u 2013.  se može očekivati blago smanjenje ili zadržavanje prosječne potrošnje po kartici te povećanje broja transakcija kartičnog plaćanja, predviđaju kartičari. Smatraju da će se nastaviti trend rasta kupnje robe na rate bez kamata i naknada. "Isto tako, na tragu 2012., očekujemo i daljnji rast broja članova. Zbog sve izraženije konkurencije na kartičnom tržištu možemo očekivati veći broj promotivnih akcija za prikupljanje broja članova i povećanje prometa što će svakako ići i u korist postojećim i budućim članovima. Za prikupljanje novih članova bit će ključno uključivati dodatne pogodnosti u postojeće ponude kroz prilagođavanje cijena članarina te dodavanjem popusta kod posjećenih prodajnih mjesta i sudjelovanje u nagradnim programima korištenjem kartica", objašnjavaju u Erste Card Clubu.

Individualni pristup
Ističu da će poslovnim korisnicima biti potreban individualni pristup kako bi korištenjem kartica minimizirali svoje troškove poslovanja i pojednostavili praćenje troškova nužnih za redovno poslovanje. "U 2013. godini ne očekujemo velike promjene u odnosu na ovu godinu. Očekujemo nastavak trenda blagog rasta prometa i transakcija. Naš fokus i nadalje je na davanju usluge vrhunske kvalitete korisnicima naših kartica i poslovnim partnerima, kao i općenito na unaprijeđen proizvodnog portfelja s ciljem porasta zadovoljstva naših klijenata, odnosno korisnika naših kartica i usluga te poslovnih partnera", kažu u PBZ Cardu. Ističu da ono na čemu danas grade svoj uspjeh, namjeravaju njegovati i ubuduće: tradicija, znanje i iskustvo, izgrađeni tijekom četrdeset godina prisustva American Expressa na hrvatskome tržištu te na vrijednosti drugih brendova. "Naš portfelj odlikuje i velik broj raznovrsnih kartičarskih produkata te brojne pogodnosti koje nude naše kartice, kao što su obročna otplata bez kamata i naknada, mogućnost korištenja potrošačkih kredita, razna osiguranja, sudjelovanje u čak dva nagradna programa: Membership Rewards i My Card program, mogućnost korištenja programa ušteda, plaćanja režija trajnim nalozima, posebne pogodnosti za korištenje putničkih usluga naše putničke agencije te brojne druge pogodnosti, a koje već danas razlikuju naše produkte od ostalih na tržištu", smatraju u PBZ Cardu.

Plaćanje karticama
Erste banka i Erste Card Club su u Hrvatskoj prvi ponudili integrirano rješenje beskontaktnog načina, kažu u toj banci. "Upravo su počeli klijentima s područja Rijeke i Bjelovara izdavati Maestro® PayPass™ debitne i MasterCard® PayPass™ kreditne kartice kojima se u ovom trenutku može plaćati na više od 350 prodajnih mjesta širom Hrvatske. Ovaj broj prodajnih mjesta će se do kraja ove godine povećati na 1000 čime su Erste banka i ECC prvi na hrvatskom tržištu implementirali beskontaktno plaćanje na ovako velik broj prodajnih mjesta", kažu u Ersteu. Inače, MasterCard PayPass usluga dostupna je u 48 zemalja te na oko 550.000 prodajnih mjesta širom svijeta, a idealna je za mjesta gdje tradicionalno dominiraju gotovinska plaćanja, kao što je hrvatsko tržište. Maestro PayPass i MasterCard PayPass kartice spadaju u najnoviju generaciju platnih kartica, koje zahvaljujući PayPass tehnologiji omogućuju beskontaktno plaćanje. Njihove osnovne prednosti su brzina, jednostavnost i sigurnost plaćanja, a osim dodatne mogućnosti beskontaktnog plaćanja, nove kartice zadržat će sve funkcionalnosti postojećih kartica, odnosno njima će se i dalje moći obavljati klasična plaćanja. "Prilikom beskontaktnog plaćanja, kartica se cijelo vrijeme nalazi u rukama korisnika, a dovoljno je prisloniti je na beskontaktni čitač koji se nalazi na prodajnim mjestima i transakcija će biti odrađena za nekoliko sekundi. Autorizacija PIN-om ili potpisom potrebna je samo za kupnje veće od 100 kuna, a nakon uspješno obavljene transakcije, korisnik dobiva račun te slip", objašnjavaju u Ersteu. Napominju da se jedna kupovina ne može naplatiti više puta jer ukoliko korisnik karticu i prisloni više puta uz čitač, transakcija će se provesti samo jednom. Isključena je i mogućnost "slučajnog" plaćanja jer da bi se obavila transakcija, karticu je potrebno prisloniti uz sami POS uređaj.

Sigurnija kupnja
PBZ Card je nedavno ponudio i American Express Gift Card – prvu prepaid karticu u American Express portfelju PBZ Carda. "Ova kartica nudi sigurniju i praktičniju kupnju od gotovine te bolju financijsku kontrolu nad malim kupnjama koje su tradicionalno plaćane gotovinom. Namijenjena je za darivanje u raznim prigodama poput blagdana, praznika, rođendana i drugih sličnih prigoda", kažu u PBZ Cardu. Ova je kuća u 2012. godini na tržište izbacila Metro American Express Card koji je nastao u co-brand partnerskom odnosu s tvrtkom Metro Cash & Carry. "To je prva poslovna cobrend kartica u portfelju PBZ Carda te prvi poslovni cobrend proizvod između American Expressa i odabranog veleprodajnog trgovačkog lanca u svijetu. Kartica je namijenjena poslovnim korisnicima, obrtnicima i tvrtkama, odnosno postojećim i budućim poslovnim partnerima i kupcima Metroa. Svojim posebnim obilježjima kartica je prilagođena specifičnostima poslovne djelatnosti njezinih korisnika, bilo da je riječ o redovnoj nabavi, poslovnom ručku ili kongresnom putovanju", zaključuju u PBZ Cardu.

Paypass

Nema kontakta prilikom plaćanja

PayPass, odnosno usluga beskontaktnog plaćanja jedna je od najuspješnijih kartičarskih usluga u svijetu u posljednjih nekoliko godina. Navedena nova tehnologija može transformirati i mobilni telefon s microSD karticom, uključujući i iPhone, u uređaj za plaćanje. Kako bi mogli plaćati mobilnim telefonom, korisnici trebaju samo odabrati aplikaciju za beskontaktno plaćanje na svom uređaju i držati telefon ispred beskontaktnog terminala za plaćanje. Jednostavno prikazano – klijent ima mikročip koji se nalazi ili na mobitelu, ili ručnom satu ili negdje gdje mu je praktično. Prilikom kupnje na blagajni, prodavačica skenira robu, klijent sa prisloni svoj sat ili mobitel na crnu kutiju koja u sekundi zablica odobreno. Nema provlačenja kartice, nema utipkavanja PIN-a ili potpisa. Erste banka, primjerice, nudi beskontaktno plaćanje, a sve za transakcije koje su iznad 100 kuna potreban je PIN. Pored Erstea, U hrvatskoj mogućnost beskontaktnog plaćanja nude Privredna banka Zagreb, OTP banka i Hypo banka.

Komentirajte prvi

New Report

Close