Poslovanje na kvadrat: SF klima, grijanje

Autor: Poslovni.hr , 08. prosinac 2012. u 18:54
Ilustracija/Thinkstock

Prijave za natječaj ‘Poslovanje na kvadrat’ su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Upoznajte tvrtku SF klima, grijanje.

Prijave za natječaj 'Poslovanje na kvadrat' su završile, a mi vam predstavljamo deset kandidata koji su ušli u finale. Svakom kandidatu, odnosno vlasniku ili direktoru tvrtke postavili smo set pitanja kako bi se bolje upoznali s njima, njihovom poslovanjem, ciljevima i planovima. Upoznajte tvrtku SF klima, grijanje iz Kutine.

SF klima, grijanje / Kutina 

http://www.sf-klime.hr

Vlasnik: Marko Fertelmeš

Kojom djelatnošću se bavite i navedite do tri najvažnija proizvoda koja prodajete.

Prodajom, ugradnjom i servisom opreme za grijanje i hlađenje posebno orijentirani na obnovljive izvore energije. Solarni termo sustavi Fotonaponski sustavi – elektrane i autonomni sustavi Toplinske crpke.

Koliko godina poslujete

17

Koji vam je najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Biti najbolja firma koja se bavi obnovljivim izvorima energije.

Koji vam je drugi najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Realizirati proizvodnju.

Koji vam je treći najvažniji poslovni cilj koji želite postići?

Raspodijeliti firmu na odjele te riješiti si poslovni prostor te skladište.

Koji vam je trenutno najveći poslovni problem?

Pošto sam prije godinu dana preuzeo firmu koju je osnovao moj otac nije još sve posloženo unutar firme kako bi to htio te nemamo mogućnosti za zapošljavanje ljudi za marketing i ostalo tako da većinu poslova oko organizacije, oglašavanja i marketinga vršim ja.

Koji vam je drugi trenutno najveći poslovni problem?

To što nemamo svoj poslovni prostor nego smo u najmu.

Koji vam je treći trenutno najveći poslovni problem?

Rad na crno.

Koliko su vam bili prihodi 2010. godine?

Dobit od 100000 kn.

Koliki su vam bili prihodi 2011. godine?

Dobit od 170000 kn

Koliki prihod procjenjujete ostvariti u 2012.?

Dobit od 110000 kn

Za koliko biste realno htjeli uvećati prihode u 2013. godini u odnosu na 2012.?

20%

Tko su vaši kupci i koje je ciljano tržište?

Ljudi koji grade nove kuće, večinom pasivne i niskoenergetske te vlasnici apartmana, hotela tj osobe koje imaju veliku potrošnju tople vode pa bi im sustavi koji koriste obnovljivu energije smanjili mjesečne račune.

Koje prodajne kanale koristite?

Prodajni salon, web, društvene mreže, lokalno oglašavanje plakatima, na radiju  te tiskanim materijalima.

Opišite konkurenciju.

Ima ih puno, ali u solarnim termo sustavima "Solar Lektus" iz Jastrebarskog. Prednost im je blizina Zagreba te veća mogućnost posjećivanja klijenata iz toga dijela Hrvatske za koju mislim da je naprednija od regije gdje se mi nalazimo. Ne znam ih dobro da bi znao nedostatke,ali mislim da su nedovoljno na društvenim mrežama. Horvatić iz Bregane je drugi konkurent. Prednost im je što imaju svoju proizvodnju spremnika te imaju najviše iskustva u montažama tih sustava jer su bili prvi na tržištu. Nedostaci su im loša web stranica te to što ih uopće nema na društvenim mrežama.

Kako ocjenjujete tržišna kretanja u segmentu u kojem poslujete?

Sve više i više raste potražnja za tim sustavima koji koriste obnovljive izvore energije te mislim da imaju veliki potencijal.

Po čemu ste drugačiji od konkurencije, tj. zašto mislite da Vaši kupci kupuju / bi trebali kupovati od Vas?

Stalno učenje o novim tehnologijama, potpuna usluga od prodaje preko montaže te kasnijeg servisa opreme. Preko društvenih mreža komuniciramo sa korisnicima te im što više pokušavamo izaći u susret.

Koji je razlog zbog kojeg se prijavljujete na ovaj natječaj?

Prijavili smo se jer mislimo da smo rastuća firma sa velikim mogućnostima napredovanja. Mislim kako će i meni osobno jako pomoći edukacije koje će biti. A i za firmu je potrebna dodatna reklama. Dosta radimo na projektima o uštadama energije. U suradnji s gradom Kutinom i UNDP-om otvorili smo centar za energetsku efikasnost tj EE info centar gdje vršimo edukaciju građana kako mogu uštediti. Organizirali smo energetski tjedan u Kutini, osnovali smo udrugu za promicanje energetske efikasnosti, sređujemo izložbenu niskoenergetsku kuću koja će biti otvorena za građane …

Koja su vaša očekivanja od sudjelovanja u ovom natječaju?

Mislimo da će nam ovaj natječaj pomoći da nam se firma digne na jednu novu razinu te da će nam jako pomoći u daljnem poslovanju te se nadamo da ćemo ući u uži krug.

Komentirajte prvi

New Report

Close