Redefiniranje globalne strategije

Autor: Stjepan Škramić , 06. prosinac 2012. u 21:59
Knjiga daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim ljudima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja

Knjiga daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim ljudima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja.

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim. Naposljetku, svijet ipak nije tako ravan.

Poslovni subjekti koji ne uzimaju u obzir specifične političke, kulturne i ekonomske razlike osuđeni su na propast. "Redefiniranje globalne strategije" profesora i savjetnika za strategiju Pankaja Ghemawata nudi pogled na globalizaciju zasnovan na stvarnosti te praktične instrumente koji pomažu u postizanju profitabilnosti u prekograničnom poslovanju. Suprotstavljajući se uobičajenom  stajalištu o globalizaciji, Ghemawat tvrdi da je svijet u stvari "poluglobaliziran". Kroz razumljivu analizu, baziranu na činjenicama objašnjava da je globalno poslovno okruženje definirano razlikama koje donose granice. Koristeći detaljne primjere najmoćnijih svjetskih kompanija, knjiga daje praktična sredstva za upravljanje kojima želi pripomoći poslovnim ljudima u stvaranju vrijednosti iz prekograničnog poslovanja.

Komentirajte prvi

New Report

Close