U Microsoftu su vrlo šutljivi kada je riječ o broju prodanih primjeraka tableta Surface. Prema mišljenju nekih analitičara, razlog je tome što prodaja ide lošije čak i od Microsoftovih umjerenih očekivanja, prenosi ZDNet.
Craig Berger iz FBR Capital Marketsa rekao je da je od puštanja u prodaju 26. listopada prodano manje od očekivanih 3 do 5 milijuna primjeraka Surfacea. Usporedbe radi, Apple je samo tijekom prvog vikenda nakon predstavljanja iPada mini i iPada 4 prodao čak tri milijuna primjeraka tih tableta. Kako piše Bloomberg, analitičar tvrtke Directions on Microsoft Wes Miller rekao je da Microsoftovo odbijanje komentiranja prodaje nije pozitivan znak.
– Kada je Microsoft oprezan s brojevima, to obično znači nešto loše – rekao je Miller.
Što je razlog (navodno) loše prodaje? Mogla bi to biti cijena – Surface košta 599 dolara, dok četvrtu generaciju iPada, koji je za mnoge kupce sinonim za tabletno računalo, u SAD-u možete dobiti za 499 dolara. Drugi razlog moglo bi biti novo korisničko sučelje koje su neki opisali zbunjujućim i razočaravajućim.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu