Poliklinika Dr. Lastrić, koja obilježava 15. godišnjicu rada, uspjela je kvalitetom i uslugama koje nudi postati prepoznatljiva među pacijentima. Poliklinika je osnovana u rujnu 1997. godine, a njezin vlasnik prim. dr. Viktor Lastrić posao je pokrenuo s oko 100 tisuća tadašnjih njemačkih maraka, uglavnom iz kredita, od kojih je većina uložena u opremu.
"Tijekom višegodišnjeg boravka u Njemačkoj upoznao sam se s novim pristupom u liječenju vena (flebologija) i liječenja završnog debelog crijeva (proktologija), što me inspiriralo da se dodatno educiram iz ta dva područja, tim više što u Hrvatskoj te djelatnosti nisu bile razvijene", kaže dr. Lastrić koji je po povratku u Hrvatsku otvorio polikliniku i od tada pacijentima pruža usluge suvremene dijagnostike i liječenja proširenih vena i oboljenja završnog debelog crijeva. "Nisam se bojao ući u taj posao jer sam itekako bio siguran da radim nešto novo i veoma učinkovito", kaže dr. Lastrić. U početku je sve zahvate izvodio sam, a zapošljavao je dvije medicinske sestre. Kako se posao razvijao povećala se i potreba za novom radnom snagom pa u Poliklinici danas rade i kirurzi Miroslav Ratančić i Tihomir Perić te četiri medicinske sestre."Kroz proteklih 15 godina Poliklinika nudi iste usluge, a sve to vrijeme smo se dodatno educirali da bi pacijenti bili još zadovoljniji, a naše usluge bolje", kaže dr. Lastrić. O kvaliteti usluga svjedoči i brojka od više od 17 tisuća pacijenata te gotovo 5000 operacija proširenih vena. Od samog osnutka rade prema najuspješnijoj metodi prihvaćenoj u europskim klinikama koja ima nekoliko prednosti u odnosu na konvencionalne metode iz standardne kliničke prakse: postupak je bezbolan i u cijelosti se izvodi ambulantno, u lokalnoj tumescentnoj anesteziji, a neposredno nakon zahvata pacijent se upućuje na kućnu njegu i u potpunosti je samostalan i pokretan.
Pacijenti se mnogo ranije vraćaju u formu, dodaje, i već nakon dva tjedna se mogu vratiti na posao, a mogućnost ponovnog javljanja proširenih vena je svega 1,7 posto. Uz to, operativni ožiljci u potpunosti se izgube za nekoliko mjeseci. "Pacijentu je izuzetno važno da je primljen s dužnom pažnjom, da ga se korektno i stručno pregleda i, ono što je najvažnije, da mu se objasni njemu razumljivim jezikom od čega boluje i što je najbolje rješenje za njega. Dakle, važan je individualni pristup, no naravno da nije manje bitno da pristup liječenju bude i stručan, kvalitetan i odgovoran", kaže dr. Lastrić. Na domaćem tržištu izdvajaju se i činjenicom da nemaju ugovor s HZZO-om što znači da spadaju u grupu čistih privatnika koji svoju kvalitetu odmjeravaju na tržištu. "Recesija jest utjecala na skoro sve segmente života i rada. Međutim, smanjeni broj pacijenata u odnosu na prije nekoliko godina nije utjecao na lošije uvjete rada zaposlenih u Poliklinici, a kvalitetu usluge smo još više i podigli. Uvjeren sam da je to jedini pravi način za dugoročno uspješno poslovanje", zaključuje dr. Lastrić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu