Boniteti.com i Poslovna.hr nominirali su tvrtku Veka-ing na 77. mjesto u Hrvatskoj po krijeteriju poslovne izvrsnosti, odnosno kompletnom spektru financijskih pokazatelja
Tvrtka Veka-ing iz Zagreba distributer je i uvoznik klimatizacijskih brendova u Hrvatskoj, Toshiba i Mitsubishi Electric. Riječ je o obiteljskoj tvrtci koja ove godine slavi 20 godina postojanja pa je ovo priznanje ujedno i najljepši rođendanski poklon, pojašnjava u razgovoru za Poslovni.hr Hrvoje Džapo, direktor tvrtke Veka-ing.
Veka-ing osnovan je 1992. a danas tvrtka slovi za lidera u segmentu najefikasnijih i najkvalitetnijih klima uređaja i pripadajuće opreme, kaže Džapo. "Primarna i jedina djelatnost tvrtke je klimatizacija, odnosno sve što taj proces uključuje, počevši od projektiranja pa sve do izvedbe, makar izvođenje prakticiramo putem naših partnera koji su ujedno i naša najveća snaga i razlog uspješnog poslovanja. Velik broj zdravih i izrazito obećavajućih tvrtki u našoj mreži partnera daje nam sigurnost za stabilno poslovanje i budući rast", objašnjava.
Dodaje kako je njihova tvrtka nedavno proglašena 77. najboljom tvrtkom u Hrvatskoj po izboru financijskih web siteova Poslovna.hr i Boniteti.com. "Riječ je o nominaciji koja nas je učinila jako ponosnima, jer nije riječ o rangiranju samo putem prihoda ili dobiti, već se uzimaju u obzir svi financijski faktori koji su presudni za ocjenjivanje uspješnosti tvrtke. Riječ je o društveno-odgovornom poslovanju, upravljanju radnim kapitalom, zaduženosti, upravljanju imovinom, produktivnosti, prihodima, izvozu, socijalnoj osjetljivosti i ulaganjima. U izboru je sudjelovalo 4106 poduzeća, dok smo mi jedina tvrtka iz segmenta klimatizacije koja je nominirana među 100 najboljih tvrtki u Hrvatskoj", prepričava.
I Toshiba i Mitsubishi Electric, proizvođači klima uređaja koje zastupaju na tržištu RH, krema su svijeta klimatizacije, pojašnjava ponosno Džapo. "Japanske proizvođače smo izabrali jer smo kupcima željeli ponuditi apsolutno najbolji mogući proizvod po konkurentnim cijenama. Riječ je o brendovima koji godinama ulažu ogromna sredstva u tehnologiju s ciljem povećanja energetske efikasnosti, učinkovitosti filterskih sustava i općenito razine kvalitete. Upravo su nam ti faktori bili najvažniji kod odabira proizvoda koji ćemo uvoziti, distribuirati i zastupati na tržištu. Kako su klima uređaji dugovječni proizvodi, što kod proizvođača Toshiba i Mitsubishi Electric znači životni vijek od 20-tak godina, izuzetno nam je bitno da kupcima ponudimo proizvod koji ih neće iznevjeriti kada ga trebaju najviše (ljetne sparine i zimske hladnoće) a našim partnerima osiguramo proizvod s najmanjim postotkom reklamacija. Uz to, energetska efikasnost već je danas vruća tema i velik postotak kupaca ima stroge kriterije prilikom odabira uređaja koji su veći potrošači električne energije. Upravo je to najveća konkurentska prednost naših proizvoda, pa iz tog razloga s veseljem pozdravljamo povećanje svijesti kod kupaca kada su u pitanju uređaji koji konzumiraju manje električne energije u svome radu i veselimo se budućnosti", poručuje.
Japanski proizvođači imaju, kaže Džapo, visoke standarde koje postavljaju svojim zastupnicima. "Kako je riječ o sofisticiranoj opremi koja cjenovno spada u viši razred, nužno je izgraditi visokomotiviran tim zaposlenika koji će kupcima pružiti vrhunsku uslugu, usporedno s vhunskim proizvodom", dodaje.
Tržište klima uređaja u Hrvatskoj
Usprkos svim nedaćama koje su zadesile domaći gospodarski sektor, Veka-ing posljednjih godina bilježi rast, koji je nešto manji u odnosu na vrijeme prije ‘krize’ ali je ipak rast – kaže Džapo. "Tipične poteškoće poslovanja u Hrvatskoj uopće ne želim spominjati jer su one jasne svima koji žive u našoj državi. Ono što nas najviše smeta jest deficit kvalificiranog kadra, čak i kod naših konkurenata, koji svoj manjak znanja nadoknađuju najjeftinijim trikovima zbog kojih otežavaju poslovanje zdravih i potentnih tvrtki. "Domaće tržište klima uređaja je doživjelo značajan pad, no taj je pad više uzdrmao distributere jeftinih kineskih uređaja. Smanjena kupovna moć kod kupaca je zapravo pobudila svijest i mnogo se lakše odlučuju za kvalitetu i dugovječnost ako im se takav klima uređaj prezentira na adekvatan način i ponude argumentirani razlozi za investiciju u kvalitetniji i efikasniji uređaj", kaže nam direktor tvrtke Veka-ing.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_smijeh]
A gdje se Toshiba i Mitsubishi Electric prozvode?
Ddje su vam zastupnici u Dalmacilji koji najviše koriste klime?
nema u toj branši deficita kvalificiranog kadra, nego kombinacije viška polupismenih “gazda”, koji pokušavaju divlje potplatiti stručna zanimanja, i još divljijeg poreznog opterećanja što najviše pelješi upravo tu mrvicu obrazovaniju kastu, bukvalno ih derući stopom davanja na dohodak.
naš inženjer ili tehnolog često ima bruto plaću u rangu češkog ili poljskog menadžera višeg platnog razreda, no nakon što ga oderu linićevi činovnici i sve novce potroše između sebe, ostane mu takva neto plaća da mora ići na plac tražiti gdje se prodaje jeftinije zelje.
Uključite se u raspravu