Mario Aunedi Medek iz PR agencije Media Val nedavno je izabran za predsjednika Upravnog odbora Hrvatske udruge komunikacijskih agencija (HUKA). Popričali smo s njim o novoj funkciji i njegovoj karijeri.
Koje su obveze i zadaci predsjednika Upravnog odbora HUKA-e?
U prvom redu vođenje brige o interesima agencija za odnose s javnošću, aktivan utjecaj na razvoj agencijskog tržišta, stalna edukacija svih korisnika PR usluga te izgradnja pozitivnog imidža struke u Hrvatskoj.
Kao dugoročni cilj HUKA-e posebno bih istaknuo podizanje standarda poslovanja komunikacijskih agencija te postizanje uvjeta za stjecanje međunarodne CMS certifikacije. Istovremeno, usmjereni smo primjerenom rješavanju pitanja Vladine odluke o zabrani rada državnih institucija i tvrtki u državnom vlasništvu s agencijama za odnose s javnošću. Zajedno s HUOJ-em radimo na izradi smjernica za javnu nabavu usluga odnosa s javnošću s ciljem boljeg razumijevanja odnosa s javnošću i jednostavnijeg provođenja zakonitog postupka javne nabave.
Što za Vas profesionalno znači dolazak na tu poziciju?
S obzirom na dugogodišnju karijeru u odnosima s javnošću odabir na poziciju predsjednika Upravnog odbora HUKA-e za mene predstavlja svojevrsno priznanje kolega iz struke, ali i obvezu aktivnog angažmana na boljem pozicioniranju PR agencija. Pri tome mislim na podizanje svijesti javnosti o važnosti uloge komunikacijskih savjetnika te razvoj hrvatskog tržišta agencija za odnose s javnošću.
U agenciji Media Val radite na poziciji managing directora. Kako izgleda Vaš prosječan radni dan?
Pretpostavljam kao i svakog drugog agencijskog profesionalca za odnose s javnošću. Operativno vodim jedan od agencijskih timova, svakodnevno komuniciram s klijentima i kolegama iz agencije. Uz to, dnevno imam nekoliko sastanaka, uključujući i one s predstavnicima medija. Dio dana posvećujem upravljanju poslovnim procesima u agenciji te financijskom poslovanju.
Kako planirate 'izbalansirati' obveze u Media Valu i HUKA-i?
Svoje obaveze planiram uravnotežiti racionalno i efikasno. U planiranje i provođenje svih aktivnosti HUKA-e u narednom razdoblju bit će uključeni kolege iz Upravnog odbora Davor Huić i Martina Prenkaj te Koraljka Rak, profesionalna tajnica HUKA-e. Dio obveza ću svakako podijeliti s kolegama iz Media Vala.
Opišite nam ukratko Vašu dosadašnju profesionalnu karijeru.
Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu radio sam u Odjelu za odnose s javnošću tvrtke McCann Erickson Croatia do 2003. godine, kada s partnerima osnivam agenciju za komunikacijski menadžment Media Val. Specijaliziran sam za odnose s javnošću u korporativnom sektoru, upravljanje sponzorstvima i donacijama, društveno odgovorno poslovanje i komunikacijsko savjetovanje. Prije tri godine pokrenuli smo i agenciju za odnose s regulatornom zajednicom Alpheus Public Affairs specijaliziranu za stratešku komunikaciju prema ključnim dionicima i zagovaranje, gdje sam voditelj projekta Alpheus inSight – jedinstvenog online informacijskog servisa na engleskom jeziku.
Kao član Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) bio sam dopredsjednik Radne skupine za sekciju agencija (2009.), voditelj projekta strukovne nagrade Grand PRix (2011.), dok sam u prošlom mandatu (od 2010.) bio dopredsjednik HUKA-e. Trenutno sam član Radne skupine za izradu postupka javne nabave usluga odnosa s javnošću i smjernica natječaja za odabir komunikacijske agencije te potpredsjednik žirija za dodjelu Grand PRixa 2013., godišnje strukovne nagrade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu