Tražite posao? Tvrtka Ping Pong traži community managera

Autor: Poslovni.hr , 26. studeni 2012. u 13:43
Manuela Šola

U Zagrebu će se održati TweetUp druženje na kojem se bira kandidat za radno mjesto junior community managera u tvrtki Ping Pong

U Zagrebu će se održati TweetUp druženje na kojem se bira kandidat za radno mjesto junior community managera  u tvrtki  Ping Pong dvosmjerne komunikacije. Radi se o prvom takvom selekcijskom postupku u Hrvatskoj.
 
„Voliš društvene mreže i ne odvajaš se od svog gadgeta? Svakodnevno tvitaš i aktivno sudjeluješ na društvenim mrežama? Ako je tako, dobro utreniraj prste, misli brzo i kreativno i začini twitter prostor s ekipom iz Ping Pong dvosmjernih komunikacija na  #PosaoUP tweetUP druženju uz piće i grickalice“, dio je to poziva korisnicima popularne društvene mreže Twitter koji je uputila tvrtka Ping Pong dvosmjerne komunikacije.
 
Iako  većina tražitelja posla ne bi pomislila da se radi o oglasu za posao, prevarili bi se, jer je  #PosaoUp prvi takav selekcijski postupak u Hrvatskoj na koji  se kandidati za radno mjesto junior community managera mogu prijaviti putem popularne društvene mreže Twitter.

 #PosaoUP TweetUP druženje održat će se u četvrtak 29. studenoga od 18 sati na adresi Metalčeva 5, 1. kat.
 
Ping Pong je tvrtka specijalizirana za online community management, odnosno upravljanje odnosa s korisnicima malih i velikih tvrtki putem njihovih profila na Facebooku, Twitteru, You Tubeu, Flickru, LinkedIN-u i drugima. Stoga je, prema riječima Manuele Šole,  direktorice tvrtke Ping Pong, #PosaoUP, odnosno TweetUp druženje, dobar pristup u potrazi za  idealnim kandidatom koji će u tvrtki Ping Pong zajedno s drugim iskusnim community managerima brinuti za društvene mreže tvrtki.
 
„Za ovakav tip natječaja odlučili smo se jer tražimo osobu za specifično radno mjesto. TweetUp, odnosno #PosaoUp je inovativan i nov način odabira kandidata, dobra prilika za razmjenu iskustava, učenje  te smo uvjereni da ćemo tako doći do pravog kandidata za poziciju junior community managera“, izjavila je Manuela Šola.
 
I istraživanja pokazuju da društvene mreže imaju sve veći utjecaj na odabir kandidata. Prema CareerBuilderu koji je tijekom veljače i ožujka ove godine proveo upitnik među 2300 menadžera, 37% poslodavaca koristi društvene mreže da dozna nešto o  kandidatima za posao prije konačne odluke o zapošljavanju. Njih 65% je koristilo Facebook, 63% LinkedIn, dok se Twitter našao na trećem mjestu sa 16% pretraživanja. Većina poslodavaca (65%) tvrdi da žele vidjeti kako se kandidat profesionalno predstavlja, dok 51% na taj način provjerava može li se kandidat uklopiti u radnu sredinu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close