Jeftiniji parking i tramvaji bez reklama

Autor: Josipa Ban /VLM , 25. studeni 2012. u 21:59
U Zagrebparkingu strahuju od gubitka 20 milijuna kuna prihoda/PIX

Bandić protiv Holdinga.

Velikim oglasom u dnevnim novinama zagrebački gradonačelnik Milan Bandić najavio je smanjene cijena parkirališta u glavnom gradu i time zadao novi udarac Zagrebparkingu, poduzeću u sastavu Zagrebačkog holdinga.

I drugom poduzeću Holdinga, ZET-u, Bandić je naredio da u roku od tri dana prekine svako oglašavanje na vozilima gradskog prijevoza jer razne reklame na njima nagrđuju vizualni identitet grada, stoji u dopisu grada ZET-u. Ukoliko to ne učine, grad će im prekinuti subvencije i kapitalne potpore. Iako je prošlo i više od tri dana, subvencije nisu prekinute. Glasnogovornik ZET-a Tomislav Jurić kaže da su pregovori u tijeku te da se nada da neće doći do zabrane oglašavanja koje im predstavlja znatan prihod. Bandić predlaže smanjenje cijene parkiranja s deset na osam kuna po satu u prvoj zoni te s pet na četiri kune u drugoj zoni. Mijenjaju se i cijene parkiranja u javnim garažama.

Najveće smanjenje gradonačelnik predlaže u garaži Tuškanac, gdje bi se dnevna cijena sata parkiranja trebala smanjiti sa sedam na četiri, a noćna s četiri na dvije kune. U ostalim garažama dnevna cijena po satu smanjuje se sa sedam na šest, a noćna s četiri na tri kune. Nova mjesečna karta za sve javne garaže stajala bi 500 kuna. Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga, ističe da će im ovaj prijedlog smanjio prihode za 15 do 20 milijuna kuna. Potpuno mu je nelogičan potez smanjenja cijena pretplata jer će po tim cijenama garaže popuniti pretplatama. Naime, objašnjava Mišeta, javne garaže najveći dio svojim prihoda crpe iz satnog parkiranja. Ovakvim prijedlogom u potpunosti bi izgubili satno parkiranje iz kojeg javne garaže crpe najveće prihode.     

Komentirajte prvi

New Report

Close