Odgovornost farmaceutskog marketinga danas je veća nego ikada, a potreba potrošača za edukacijom i informacijom o najboljoj dostupnoj zdravstvenoj skrbi svakako imaju prvenstvo u cjelokupnom lancu skrbi o zdravlju. Ovo je bio ključni naglasak stručno-znanstvene konferencije održane 20. studenoga 2012. u hotelu West in, gdje su prema farmaceutskom miljeu poslane krucijalne poruke vezane za odgovornost i kvalitetu ljekarničke usluge.
"Kroz pet godina koliko je Atlantic Grupa prisutna u ljekarničkom poslovanju, značajno je podignuta ljestvica u smislu ljekarničke usluge i preporuke kvalitetnih i certificiranih proizvoda. Akvizicijom Fidifarma, odnosno brenda Dietpharm 2007. godine, pokretanjem mreže ljekarni Farmacia 2008. godine i osnivanjem distribucijske mreže kroz vlastitu veledrogeriju, Atlantic Grupa je i u ovom segmentu, jedinstvenim primjerom vertikalne integracije, implementirala već dokazano uspješan model poslovanja gdje su potrebe ključnih kupaca i krajnjih potrošača, u ovom slučaju pacijenata, na prvom mjestu. Svakodnevnom i kontinuiranom edukacijom ljekarničkih timova te transparentnom prezentacijom svojstava medicinskih proizvoda još jednom je naglašena važnost ciljane i stručne preporuke za pacijenta", priopćeno je iz Atlantica..
I posljednja konferencija namijenjena stručnoj javnosti predstavlja, kažu, nastavak strategije ulaganja u razvoj ukupne usluge prema korisniku, prije svega kroz ulaganje u znanje stručnjaka – njhiovih partnera u liječenju pacijenata.
U priopćenju se navodi kako su detaljnije poruke konferencije sljedeće :
– Dodatci prehrani moraju odgovarati svim relevantnim aspektima legislative o hrani u smislu sastava, proizvodnje i kontrole. Esencijalna odgovornost proizvođača je osigurati sigurnost i kvalitetu svojih proizvoda.
– Zbog propisa kojima podliježu biljni pripravci, koji nisu toliko strogi kao propisi za lijekove, na policama se mogu pronaći proizvodi bez naznačenih mjera opreza. Zato je izrazito važno da se liječenje biljnim proizvodima uvijek provodi uz savjet stručne osobe.
– Kvaliteta ljekarničke usluge uvelike ovisi o kvaliteti medicinskog proizvoda u prevenciji i komplementarnoj medicini koji je ljekarniku na raspolaganju, te o znanjima koja ljekarnik posjeduje u procjeni sastava, učinkovitosti i kvalitete toga proizvoda. Upravo iz ovih područja potrebno je proširiti znanje, utvrditi kriterije, izmijeniti iskustva i kritički donositi odluke.
– Prepoznavanje kvalitetnog proizvođača te kvalitetnih dodataka prehrani ključni su za izbor sigurne suplementacije pacijenata od strane ljekarnika i liječnika.
– Dodatci prehrani i biljni lijekovi danas zauzimaju većinu polica unutar ljekarni. Samo kompetentni i upućeni stručnjaci mogu razlikovati koji je proizvod „bolji“ te što bi sve trebao sadržavati kako bi bio učinkovit i siguran za primjenu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu