Od 28 ideja predstavljenih u petak na 2. Startup Weekendu u Zagrebu, u organizaciji Zagrebačke škole za ekonomiju i menadžment (ZŠEM) i pod medijskim pokroviteljstvom Poslovnog dnevnika, formirano je deset timova koji su zajedničkim snagama radili na njihovoj razradi i pretvaranju u pravi poduzetnički pothvat.
Najbolji poslovni plan moći će se predstaviti u sjedištu organizacije Startup Weekend u Seattleu.Svi sudionici Startup weekenda oduševljeni su događajem, a mlada polaznica, Tina Mihalj ističe kako je tu shvatila kako nema glupih ideja te da su sve izvedive, samo je pitanje kako. No, kako napominje, niti to nije problem jer uz pomoć drugih sudionika i čak 11 mentora, koji dolaze iz raznih područja, a koji su polaznicima pružali stručnu pomoć, svaka se ideja može razviti u realan poslovni plan. I sam voditelj projekta, Milan Belojević, ističe kako su ove godine ideje mnogo ozbiljnije i realnije u smislu mogućnosti njihove realizacije. Također, navodi, "i nije toliko važno pobijediti, koliko je važno iskustvo i poznanstva koja se tu stječu".Najbolji dokaz za to je Zrinka Duvnjak iz Centa inkluzivne potpore, Idem. Njezin tim je cijeli vikend radio na ideji koju je ona već testirala u praksi no bila joj je potrebna pomoć financijaša, menadžera te grafičkog dizajnera, kako bi je mogla provesti u praksu.
Naime, radeći s djecom s posebnim potrebama, Duvnjak je osmislila edukativno didaktički materijal, odnosno svojevrsnu matematičku učilicu."Mojom učilicom djeca uče matematiku na životnim situacijama pa se u njoj umjesto brojeva nalaze životinje ili ljudi pomoću kojih djeca zbrajaju, na što puno bolje reagiraju", objašnjava Duvnjak. Kako je ideju i isprobala u praksi, tvrdi da su reakcije odlične, a učilicu prvo misli staviti na CD koji bi prodavala školama i vrtićima za 150 kuna.Preko puta njih pak drugi tim radi na potpuno drugačijoj ideji, kreiranju web stranice čiji bi cilj bio povezivanje malih seoskih gospodarstva s gradskim stanovništvom koji bi preko te stranice kupovali domaće seoske namirnice. Portal bi, kao objašnjava član tima Danijel Duvnjak, pružao sve podatke o malim seoskim gospodarstvima kao i proizvodima koje nude. Ljudi bi na jednostavan način mogli vidjeti što im se nudi te je naručiti putem interneta. Tina Mihalj i Marina Mihaljević sa svojim timom pak izrađuju poslovni plan za ideju znanstvenog turizma čiji je cilj stranim turistima pružiti mogućnost da na odmoru proučavaju Jadransko podmorje.
Igre
Upoznaj sebe
Na Startup Weeknedu našli su se i Sonja i Sven Jarebica iz Velike Mlake Mladi student VERN-a, Sven Jarebica, predstavio je edukativno didaktičku igru za razvoj samopouzdanja kod djece "Upoznaj sebe", a riječ je o prvoj igrački na hrvatskom tržištu koja razvija socijalnu inteligenciju kod djece. Kako objašnjava Sonja Jarebica, igra se po principu memorija te sadrži 56 kartica s različitim pridjevima, poput, ti si dobar, pristojan, uredan i slično. Igrom u školi dijete svaki mjesec dobiva tri pojma o sebi. "Igra je dobila niz pozitivnih mišljenja psihologa i stručnjaka za zaštitu djece. U njen uspjeh uopće ne sumnjam", ističe Sonja Jarebica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu