Svoj asortiman proizvoda NESCAFÉ je u listopadu upotpunio s dva nova okusa: 3u1 Macchiato i 2u1 Espresso.
"Poznato je kako je kava, nakon vode, najpopularniji napitak i neizostavni dio naše svakodnevice. Tome svjedoči i istraživanje GfK grupe provedenog za Nestlé prema kojemu potrošači ispijanje kave povezuju s druženjem, razbuđivanjem, uživanjem, vremenom koje posvećujemo sebi, ali i s prednostima jednostavne pripreme. 25% ispitanika istaknulo je tako brzinu pripreme kao glavni razlog konzumacije 3u1 i 2u1 proizvoda , a veliki postotak ljubitelja kave očekuje da ih ona razbudi i da im energiju za radne zadatke tijekom dana. Upravo su ti rezultati dali poticaj za lansiranje snažnog napitka intenzivnog okusa – NESCAFÉ 2u1 Espresso. Kod 23 % mlađe populacije 3u1 predstavlja prvi susret s ritualom ispijanja kave. Za njih smo zbog toga pripremili iznimno blagi, mliječni okus kave – NESCAFÉ 3u1 Macchiato.
NESCAFÉ svoj asortiman prilagođava ukusima lokalnih potrošača, pa ne čudi činjenica kako u svijetu postoji više od 200 različitih okusa NESCAFÉ-a", priopćili su iz kompanije Nestlé .
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu