Pametno određivanje cijena

Autor: Stjepan Škramić , 11. studeni 2012. u 21:59
Knjiga "Pametno određivanje cijena" upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela

Knjiga “Pametno određivanje cijena” upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela.

U "Pametnom određivanju cijena" profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za područje određivanja cijena, J. Raju i Z. J. Zhang, u izdanju Mate d.o.o., koriste primjere iz područja vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta Sjedinjenih Američkih Država i drugih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim  trategijama određivanja cijena koje mogu pomoći tvrtkama da stvore i ostvare kako novu vrijednost tako i nove potrošače.

Knjiga "Pametno određivanje cijena" upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cijena, kao i sa istraživanjima i načelima korištenim u stvaranju tih pristupa.

Komentirajte prvi

New Report

Close