Najnovije Business Best Buy Award istraživanje iz rujna ove godine daje posve novu sliku na to kako hrvatski poslovni korisnici danas gledaju na proizvode i usluge koje se nude njima i njihovim tvrtkama u Hrvatskoj te za koje oni tvrtke, proizvode i usluge smatraju da hrvatskom poslovnom tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.
Business Best Buy Award 2012 / 2013 istraživanje obuhvatilo je više od trideset različitih "poslovnih" kategorija – primjerice: prijenosna računala, mobitele za poslovne korisnike, davatelje telekomunikacijskih usluga za poslovne korisnike, banke, osiguravajuće kuće, poslovne hotele, vozila za poslovnu namjenu i dr.
Od svih istraženih kategorija, apsolutno su najzanimljiviji rezultati u tzv. "glavnoj kategoriji" u kojoj se hrvatske poslovne korisnike pitalo sljedeće pitanje: "Navedite nam naziv proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju, ili iskustvu i mišljenju Vama bliskih kolega, u Hrvatskoj nudi najbolji omjer cijene i kvalitete za poslovne korisnike, tvrtke i organizacije. To može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva. Navedite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama za poslovne korisnike, tvrtke i organizacije:"
Najveći broj navoda ispitanika na ovo glavno pitanje Business Best Buy Award istraživanja 2012 / 2013 osvojio je uvjerljivo Vip odnosno Vipnet, stoji u objavi za medije. Nakon Vipneta, hrvatski su poslovnjaci najčešće navodili brandove Hrvatskog Telekoma (T-Com, T-Mobile, T-HT, Hrvatski Telekom, HT), zatim Tele 2, nakon toga: Konzum, Metro, INA-u, Iskon, Lidl, Agrokor i Metronet.
Prvoplasirani (Vip/Vipnet) u ovom istraživanju osvojio je dvostruko veći broj glasova od drugoplasiranog (zbrojeni glasovi za T-Com, T-Mobile, T-HT, Hrvatski Telekom, HT). Koliko je zanimljivo da je prvo mjesto osvojio Vipnet, toliko je zanimljivo i da prva tri mjesta ove poslovne Best Buy Award top liste zauzimaju odreda telekomunikacijske kompanije. (Primjerice, u sličnoj Best Buy Award Top listi iz srpnja 2012. u kojoj su ispitanici bili opća populacija u Republici Hrvatskoj – vršna mjesta osvojile su redom kompanije i brandovi koji su usko vezani uz prehranu: Vindija, K-Plus, Dukat, Konzum, Gavrilović, Lidl…).
Business Best Buy Award 2012/2013 istraživanje jasno pokazuje ne samo da su telekomunikacijske usluge danas temeljna potreba svakog hrvatskog poslovnog čovjeka i svake hrvatske tvrtke, već i da su hrvatski poslovni korisnici očito zadovoljni omjerom cijene i kvalitete koje im nude telekomunikacijske kompanije na hrvatskom tržištu, zaključuje se u priopćenju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu