Ova tvrtka je za hrvatske poslovnjake simbol najboljeg omjera cijene i kvalitete

Autor: Poslovni.hr , 05. studeni 2012. u 09:35
SXC

Business Best Buy Award 2012 / 2013 istraživanje obuhvatilo je više od trideset različitih “poslovnih” kategorija.

Najnovije Business Best Buy Award istraživanje iz rujna ove godine daje posve novu sliku na to kako hrvatski poslovni korisnici danas gledaju na proizvode i usluge koje se nude njima i njihovim tvrtkama u Hrvatskoj te za koje oni tvrtke, proizvode i usluge smatraju da hrvatskom poslovnom tržištu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.

Business Best Buy Award 2012 / 2013 istraživanje obuhvatilo je više od trideset različitih "poslovnih" kategorija – primjerice: prijenosna računala, mobitele za poslovne korisnike, davatelje telekomunikacijskih usluga za poslovne korisnike, banke, osiguravajuće kuće, poslovne hotele, vozila za poslovnu namjenu i dr.

Od svih istraženih kategorija, apsolutno su najzanimljiviji rezultati u tzv. "glavnoj kategoriji" u kojoj se hrvatske poslovne korisnike pitalo sljedeće pitanje: "Navedite nam naziv proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju, ili iskustvu i mišljenju Vama bliskih kolega, u Hrvatskoj nudi najbolji omjer cijene i kvalitete za poslovne korisnike, tvrtke i organizacije. To može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva. Navedite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam i najbolji primjer u Hrvatskoj za najbolji omjer cijene i kvalitete kada je riječ o proizvodima i uslugama za poslovne korisnike, tvrtke i organizacije:"

Najveći broj navoda ispitanika na ovo glavno pitanje Business Best Buy Award istraživanja 2012 / 2013 osvojio je uvjerljivo Vip odnosno Vipnet, stoji u objavi za medije. Nakon Vipneta, hrvatski su poslovnjaci najčešće navodili brandove Hrvatskog Telekoma  (T-Com, T-Mobile, T-HT, Hrvatski Telekom, HT), zatim Tele 2, nakon toga: Konzum, Metro, INA-u, Iskon, Lidl, Agrokor i Metronet.

Prvoplasirani (Vip/Vipnet) u ovom istraživanju osvojio je dvostruko veći broj glasova od drugoplasiranog (zbrojeni glasovi za T-Com, T-Mobile, T-HT, Hrvatski Telekom, HT). Koliko je zanimljivo da je prvo mjesto osvojio Vipnet, toliko je zanimljivo i da prva tri mjesta ove poslovne Best Buy Award top liste zauzimaju odreda telekomunikacijske kompanije. (Primjerice, u sličnoj Best Buy Award Top listi iz srpnja 2012. u kojoj su ispitanici bili opća populacija u Republici Hrvatskoj – vršna mjesta osvojile su redom kompanije i brandovi koji su usko vezani uz prehranu: Vindija, K-Plus, Dukat, Konzum, Gavrilović, Lidl…).

Business Best Buy Award 2012/2013 istraživanje jasno pokazuje ne samo da su telekomunikacijske usluge danas temeljna potreba svakog hrvatskog poslovnog čovjeka i svake hrvatske tvrtke, već i  da su hrvatski poslovni korisnici očito zadovoljni omjerom cijene i kvalitete koje im nude telekomunikacijske kompanije na hrvatskom tržištu, zaključuje se u priopćenju.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close