Zagrebački startup Monolith, koji je Microsoft u rujnu izabrao za najbolji europski startup, planira se širiti na britansko tržište te je kao prvi korak potpisao ugovor s bivšim Unicefovim predsjednikom za Veliku Britaniju Oliverom Rothschildom.
Britanski korporacijski strateg postao je predsjednik savjetodavnog odbora Monolith Groupa. "Monolith kao oglašivačka tehnologija ima velik potencijal i smatram da se može vrlo široko primijeniti u marketinškoj industriji pa sam ga zato odlučio podržati financijski i savjetodavno te iskoristiti poslovne kontakte koje imam po svijetu za promociju Monolitha", kaže Rothschild. Monolith je sustav koji klasične oglasne panoe i billboarde pretvara u interaktivne ploče te oglašivačima u realnom vremenu daje uvid u primjećenost njihovih oglasa.
Tehnološki je razvijen na Microsoft Kinect tehnologiji koja prati pokrete prolaznika. Tim Monolitha čine Martin Birač, Jan Jilek i Tomislav Fistrić, koji su prethodno napravili oglašivačku mrežu XClaim. Estonski poslovni akcelerator Wise Guys je u svibnju uložio u Monolith 15.000 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu