Od iduće godine pojeftinit će automobili gradske i kompaktne klase, koji čine više od 70 posto ukupnog tržišta novih automobila u Hrvatskoj, piše Večernji list.
Kako je najavio ministar financija Slavko Linić, od 1. siječnja trošarine na automobile obračunavat će se prema vrijednosti automobila i emisiji ugljikova dioksida, a ne kao dosad samo po vrijednosti vozila, s time da će bitniju komponentu imati ispuštanje CO2. Konačni se prijedlog zakona i model obračuna trošarina trenutačno dovršava. Bit će vrlo sličan slovenskom modelu, a pojeftinit će manji automobili koji su jeftiniji i manji su onečišćivači.
Zbog toga će profitirati najveći dio građanstva koji kupuje automobile poput volkswagen pola i golfa, opel corse i astre, peugeota 208, kije rio… Hibridni bi automobili također trebali pojeftiniti, ali ne znatno zbog njihove veće vrijednosti, koja je i dalje važna za obračun trošarina. Pojeftinit će i automobili na plin, a na električna vozila, kao i dosad, neće se plaćati trošarina, piše među ostalim Večernjak.
Cijeli tekst pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu