Vrednovanje marke

Autor: Stjepan Škramić , 25. listopad 2012. u 22:00
Neka od poglavlja u knjizi su Trgovinski znak, ...

Ova knjiga trebala bi imati širok spektar publike.

Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija. 

Knjiga "Vrednovanje marke", u izdanju Mate d.o.o., predstavlja učinkovitu mikroanalizu autorice na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost. Analizirajući vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i drugih čitatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrijednosti marke, potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorice.

Neka od poglavlja u knjizi su Trgovinski znak, marka i vrijednost marke, Vrednovanje poduzeća, rgovinski znak u pravu i računovodstvu, Financijsko vrednovanje marke, Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka, te Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka.

Komentirajte prvi

New Report

Close