Dolly Predovic odgovara na pitanje kako izračunati vrijednost marke. Autorica živi i radi u Italiji na jednoj od najpoznatijih europskih poslovnih škola SDA Bocconi, u Milanu, na odsjeku diplomskih i MBA studija.
Knjiga "Vrednovanje marke", u izdanju Mate d.o.o., predstavlja učinkovitu mikroanalizu autorice na način da pojmu Marke dodijeli kako kvantitativnu tako i kvalitativnu vrijednost. Analizirajući vrijednost marke u jednoj financijskoj optici autorica se koristi financijskim modelim vrednovanja kako bi dokazala analitičku i računovodstvenu vrijednost marke. Ova knjiga bi trebala imati širok spektar publike, kako akademske tako i drugih čitatelja, jer daje detaljnu ciljanu teoretsku sliku marketinško financijske vrijednosti marke, potkrepljenu empirijskim istraživanjima autorice.
Neka od poglavlja u knjizi su Trgovinski znak, marka i vrijednost marke, Vrednovanje poduzeća, rgovinski znak u pravu i računovodstvu, Financijsko vrednovanje marke, Modeli financijskog vrednovanja trgovinskog znaka, te Metodologija za financijsko vrednovanje trgovinskog znaka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu