U Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Opel je osvojio najveći broj glasova hrvatskih građana u kategoriji: "Automobili općenito". Na prvom mjestu, po izboru naših sugrađana, smjestio se Opel, nakon čega slijede redom Volkswagen, Fiat, Mercedes, Renault…
U ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih građana omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga. Jedna od ispitanih kategorija bila je i spomenuta: "automobili – općenito"
Pobjeda Opela u kategoriji automobila u istraživanju Best Buy Award posebno je značajna kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji u Hrvatskoj najveću težinu daju upravo proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete, ističe se u objavi za medije.
Znanstveno istraživanje tržišta Best Buy Award 2012/2013 provedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku po inovativnoj metodi DEEPMA – CATI – Best Buy Award, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association. Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK.
Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koje smatraju da po njihovom iskustvu i mišljenju na tržištnu nude najbolji omjer cijene i kvalitete za kategoriju koja se ispituje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu