Pivarska grupacija Heineken, vlasnik Karlovačke pivovare, ostvario je u trećem ovogodišnjem tromjesečju globalni rast dobiti od 10 posto na 577 milijuna eura. Kako pojašnjavaju u sjedištu tvrtke u Amsterdamu, bolji poslovni rezultat je ostvaren zahvaljujući povećanom apetitu za njihovim pivom širom svijeta.
Izuzetak je zapadna Europe gdje su prodaju piva nagrizle mjere štednje. Iz najveće nizozemske pivovare naglašavaju da su im prihodi u ovom razdoblju dosegnuli 4,97 milijardi eura, što je 7,1 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, te su u skladu su s predviđanjima. U azijsko-pacifičkoj regiji potražnja za Heinekenovim pivom porasla je 4,8 posto, u Sjevernoj i Južnoj Americi za 4,4 posto, a u Africi i na Bliskom istoku za 3,5 posto. U zapadnoj Europi je potražnja za pivom pala 2,1 posto, pritisnuta ponajprije dvoznamenkastim padom u Portugalu zbog lošeg gospodarskog okruženja. Isto tako, zbog oprezne osobne potrošnje u ugostiteljskim objektima, zabilježen je blagi, jednoznamenkasti pad u Velikoj Britaniji, Nizozemskoj i Španjolskoj. Heineken spada među pet najvećih proizvođača piva u svijetu, a od 2003. je kao vlasnik Karlovačke pivovare prisutan i u Hrvatskoj. Pivovara iz Karlovca ima na nacionalnoj razini tržišni udio od 27,5 posto, prema zadnjem izvješću same tvrtke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu