GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio je u rujnu neznatan pad i time ostao na do sada najnižoj razini, priopćeno je iz GfK.
Komponenta koja mjeri sklonost potrošnji malo je porasla: sa 37,9 bodova iz lipnja na 40 bodova u rujnu. Također je porasla, za dva boda, i komponenta koja mjeri ocjenu sadašnjeg financijskog stanja. Očekivanja budućeg dohotka su, međutim, nakon rasta u lipnju pala za pet bodova i time dosegla povijesni minimum. I nadalje kod potrošača prevladava recesijsko raspoloženje vrlo slično onome iz 2009 godine.
Indeks je dobiven istraživanjem stavova na reprezentativnom uzorku stanovništva (N=1000) Republike Hrvatske. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu ekonomskog ciklusa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu