Zagrebačka gradska plinara uvela besplatnu online uslugu ‘Moj račun’

Autor: Poslovni.hr , 23. listopad 2012. u 13:33
Ilustracija

Svaki kupac prirodnog plina, kreiranjem vlastitog korisničkog profila, može za sve svoje račune za prirodni plin dobiti informaciju o očitanjima plinomjera.

Gradska plinara Zagreb – Opskrba d.o.o. omogućila je svojim kupcima prirodnog plina putem web portala www.gpz-opskrba.hr besplatnu on-line uslugu "Moj račun".

Svaki kupac prirodnog plina, kreiranjem vlastitog korisničkog profila, može za sve svoje račune za prirodni plin dobiti informaciju o očitanjima plinomjera, pregledati svoja zaduženja i izvršene uplate, odabrati način dostave računa poštom ili putem e-mail-a i preuzeti obračune i akontacijske rate u digitalnom obliku. Ovom besplatnom uslugom kupcima je omogućen brz, jednostavan i praktičan pregled potrošnje plina i praćenje troškova za isporučeni prirodni plin, kažu iz plinare.

"Projektom MOJ RAČUN pokušali smo svojim kupcima prirodnog plina na jedan jednostavan i transparentan način, putem Interneta, omogućiti prikaz osnovnih informacija o potrošnji prirodnog plina, stanju zaduženja i uplata prema ispostavljenim obračunima i akontacijskim ratama te odabir mogućnosti dobivanja računa poštom ili putem e-maila. Ovo je naš prvi korak u smjeru uvođenja elektroničkog poslovanja i pojednostavljenja procesa dostave računa i naplate plina. Želje nam je da svojim kupcima omogućimo lakše praćenje potrošnje plina i jednostavniju, bržu i sigurniju dostavu računa. Ova usluga namijenjena je prvenstveno korisnicima Internet bankarstva, ali i svim ostalim kupcima koji svoje račune plaćaju na tradicionalan način", izjavio je Petar Jović, direktor Sektora razvoja Gradske plinare Zagreb – Opskrbe.

Komentirajte prvi

New Report

Close