Tipologija kupaca
23. 10. 2012. u Rijeci, Vinko Vukadin
Svaki čovjek ima svoje talente, a svaki kupac govori posebnim jezikom. Kako iskoristiti vlastite talente u komunikaciji s kupcem, suradnikom, voditeljem ili bilo kojim komunikacijskom partnerom? Kako odabrati prave suradnike? Kako odabrati i opisati pravo radno mjesto? Tipologija je idealno i jednostavno sredstvo u komunikaciji pomoću kojega ćete naučiti ciljano razgovarati, predstavljati, svoje proizvode ili pregovarati. INSIGHTS je jedan od vodećih svjetskih alata za razvoj menadžmenta, a posebno je učinkovit u izboru djelatnika u izgradnji tima i prodaji.
Seminari u studenom:
22. 11. 2012. – Financiranje uz pomoć fondova za gospodarsku suradnju, Rijeka
22. 11. 2012. – Sustavi plaća i nagrađivanja, Osijek
23. 11. 2012. – Upravljanje troškovima u uvjetima krize, Split
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu