Na 4. simpoziju hrvatskog hotelijerstva i turizma održanom u Poreču početkom listopada, u organizaciji HUP-Udruge ugostiteljstva i turizma, Hrvatsko-austrijske trgovinske komore, Hrvatske gospodarske komore i AHIC-a predstavljeni su mogući pravci unaprjeđenja turističke ponude i produljenja sezone. Miroslav Dragičević, direktor tvrtke Horwath Consulting u uvodnom izlaganju izložio je "problematiku sezonalnosti" na drugim tržištima.
Veljko Ostojić, ministar turizma, govorio je o jačanju konkurentnosti hrvatskog turizma imajući u vidu mjere koje ministarstvo turizma poduzima na području zakonodavnog okvira, financijskog okvira i komunikacija s tržištem. Vladimir Preveden iz tvrtke Roland Berger predstavio je primjere dobre prakse iz Austrije i dao usporedbu rezultata poslovanja turističkog sektora Austrije i Hrvatske. U drugom dijelu simpozija na kojem su sudjelovali mnogobrojni investitori u hrvatski turizam, predstavnici turističkih i hotelijerskih tvrtki, turističkih zajednica, konzultantskih tvrtki, agencija i turoperatora iz Hrvatske i Austrije, održane su tri panel diskusije: Sport i rekreacija, Kultura, tradicija, lokalni proizvodi, Zdravlje i wellness. Hrvatska je zemlja s velikim potencijalom za razvoj aktivnog odmora (cikloturizma i morskog kajakaštva), a kulturni i zdravstveni turizam mogu pridonijeti većoj iskorištenosti kapaciteta i rastu zarade od turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu