Rastom broja noćenja od čak 9 posto u odnosu na prošlu godinu ovogodišnja turistička sezona nadmašila je po rezultatima sva očekivanja, zaključak je konferencije za novinare održane u prostorima pulske Turističke zajednice.
U prvih devet mjeseci 2012. ostvareno je čak 1.335.365 noćenja, dok je na području Grada Pule boravilo 233.453 turista. Ovogodišnje brojke pokazuju kako su brojna ulaganja i potpora kvalitetnim kulturnim i zabavnim manifestacijama najbolji način privlačenja gostiju i poboljšanja turističke ponude, smatra gradonačelnik Pule i predsjednik Turističke zajednice Grada Boris Miletić. Gradonačelnik nije krio zadovoljstvo ostvarenim rezultatima, rekavši kako je samo u ljetnim mjesecima u Puli održano 265 manifestacija, odnosno u prosjeku 3 manifestacije dnevno. „Iznimna suradnja Grada Pule i Turističke zajednice potvrđena je i ove godine, a želja nam je nastaviti u istom tonu“, kazao je Miletić, istaknuvši kako posebno vesele odlični turistički rezulatati u postsezoni, čemu su svakako doprinijele manifestacije poput Arena Ice Fevera u pulskoj Areni i Outlook i Dimensions festivala u Štinjanu.
Direktorica Turističke zajednice Grada Pule Sanja Cinkopan-Korotaj napomenula je kako su njemački gosti ostvarili 18 posto više noćenja, dok je porast broja noćenja od 30% zabilježen kod nizozemskih gostiju i posjetitelja iz skandinavskih zemalja. Austrijski su gosti na razini prošlogodišnjih brojki, dok su Talijani zbog velike krize u zemlji očekivano slabiji. Direktorica je dodala i kako su, radi obnove, hotel Histria, Punta Verudela i Palma bili zatvoreni u predsezoni te da bi ukupni rezultati bili još i bolji da su i ti turistički sadržaji bili u funkciji.
Voditeljica Odsjeka za kulturu Grada Pule Lidija Musi osvrnula se na brojne manifestacije koje su održane ovoga ljeta pa je tako istaknula kako je samo filmove 59. Festivala igranog filma u Puli pratilo više od 78.000 gledatelja. „Na Kaštelu je održano tridesetak kvalitetnih programa, među njima sedam filmskih i pet kazališnih noći, a kao nova dodatna destinacija za pulske kulturne stvaratelje počeo se koristiti i tunelski prostor Zerostrasse gdje je održan i dio programa ovogodišnjeg PUF-a“, kazala je Musi.
Od ostalih manifestacija istaknuta je prva Noć trgovina kao poticaj uključivanju trgovačkog sektora u zajedničke napore da cijeli grad pridonese razvoju turizma, a početak listopada donio je i akciju „Kupujmo u Puli“. Nastavljena je i akcija „Najljepši izlog“ u sklopu koje će do prosinca biti proglašen ukupni pobjednik u 2012. godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu