Tijekom rujna u Hrvatskoj je prodano 1.767 novih osobnih automobila što je samo 40 vozila više nego u kolovozu, koji je tradicionalno slab prodajni mjesec i iza kojeg je prošlih godina u pravilu slijedio rujanski jesenski oporavak. Rujan je prema podacima agencije Promocija Plus poslije kolovoza najslabiji mjesec po prodaji novih automobila u dosadašnjem tijeku godine.
U odnosu na prošlogodišnji rujan ove je godine u devetom mjesecu prodao 44,8 posto manje automobila.
U prvih devet ovogodišnjih mjeseci prodano je 26.401 automobil, što je za 6.408 vozila ili 19,5 posto manje u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje. Najprodavanija marka osobnih automobila u Hrvatskoj u prvih devet mjeseci je Volkswagen sa 3.686 vozila i tržišnim udjelom od 13,9 posto. Slijedi Peugeot sa 2.326 komada i udjelom od 8,8 posto, a Opel je treći sa 2.256 automobila i 8,5 posto tržišta. Među popularnijim markama redom su i Citroen, Renault, Hyundai, Chevrolet, Škoda, Kia i Ford. Najprodavaniji modeli su Opel Astra, Volkswagen Polo, Volkswagen Golf, Citroen C4 i Opel Corsa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu