Zirodent Zirodent, proizvod osječke Saponije, najjači je brend zubnih pasti na hrvatskom tržištu, pokazalo je istraživanje GfK. Zirodent je uz Colgate i Paradontax ove godine povećao svoj tržišni udio.
Plidenta Na drugome mjestu GfK-ove ljestvice najjačih brendova zubnih pasti na hrvatskom tržištu nalazi se Plidenta. Atlanticov brend prošle je godine zauzimao vodeće mjesto na ovoj ljestvici.
Colgate Zubna pasta američke multinacionalne kompanije Colgate-Palmolive najjači je strani brend na hrvatskom tržištu zubnih pasta. Ove je godine poskočio za dva mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu