Novi kreativni direktor Digitela: Super je osjećaj kad nekome “preotmete” velikog klijenta

Autor: Tomislav Hrastovčak , 20. rujan 2012. u 10:05

Poziciju glavnog kreativnog direktora u marketinškoj agenciji Digitel nedavno je preuzeo Maro Pitarević, poznato ime u domaćim marketinškim krugovima. Nakon završetka studija novinarstva na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu 2000. godine, Pitarević je počeo raditi u agenciji Grey Worldwide kao copywriter i kreativni direktor. Iz Greya 2003. odlazi u agenciju Bruketa&Žinić na poziciju glavnog kreativnog direktora, da bi 2006. postao suvlasnikom i kreativnim direktorom agencije Sudar Pitarević. Četiri godine kasnije osniva vlastitu agenciju Hot dog, a ove godine se odlučio na povratak radu u velikoj agenciji. Za Poslovni.hr Pitarević priča o svojoj karijeri i novom poslu.

Koje poslove i zadatke podrazumijeva pozicija glavnog kreativnog direktora u Digitelu?

Glavni kreativni direktor najzaslužniji je ili ponajviše kriv za sve što u kreativnom pogledu izlazi iz Digitela. To znači da tim kreativaca u agenciji potičem na kreativnost, a s druge strane vodim da ta kreativnost bude u funkciji zadovoljstva i dobrih poslovnih rezultata naših klijenata. Ovo je vrlo, vrlo primijenjena umjetnost.

Kako je dosad tekao Vaš profesionalni put?

Nikad mi nije bilo dosadno. Studirao sam novinarstvo, ali sam odmah nakon faksa odlučio da svoja znanja u medijima ne koristim za informiranje građanstva o novostima iz javnog i političkog života nego da tim istim ljudima fino upakirane sugeriram propagandne poruke o raznim stvarima od cigareta do sladoleda. Nakon nekoliko godina rada u Grey Worldwide na klijentima kao što je Vip, P&G, Effemex, BAT i sl, prešao sam kod Brukete i Žinića, također na mjesto glavnog kreativnog direktora. Bilo mi je lijepo, puno smo radili i puno se zezali i podigli smo firmu sa 13 na preko 50 ljudi. U jednom trenutku sam se umorio i otišao. Dvije godine sam sa kolegom Sinišom Sudarom imao studio SUDAR PITAREVIĆ, a zadnjih 4, 5 godina sam bio sam u svom malom studiju HOT DOG. Da ne budem osamljen zadnje 2 i pol godina radio sam sa dobrim starim Greyom za dobri stari Vip. Također, zadnjih godina počeo sam sve češće režirati reklame. I evo, sad sam opet u velikoj agenciji. Sve se vrti u krug.

Koja su Vam najdraža iskustva u dosadašnjoj karijeri?

Jako sam uživao u cijelom svom poslovnom životu. Često mislim da sam zbog toga pravi srećković. Lijepo je kad dobijete neku nagradu ili priznanje, super je osjećaj kad nekome “preotmete” velikog klijenta a najbolje su sve one sitne situacije kad odete kući zadovoljni jer ste obavili dobar posao. Sad ću zvučati kao neki konzervativni desničar, ali stvarno najdraže u karijeri mi je bilo raditi za domaće firme i tu mi se čini da sam se mogao najviše zbližiti s klijentom i identificirati s brendovima. Bilo je tu svega od TDR-a, Kraša, Leda, Zvijezde, Plidente i Melema do JGL-a.

Ako ćemo iskreno, ja u stvari više volim proizvode od usluga. Oni su opipljivi i lakši za komunikaciju. A obožavam maskote i pjesmice. Samo u zadnje 2, 3 godine napravio sam psa Folkija za Volksbank, Tigra Tea za Allianz, likove Jajo i Pomi za Zvijezdu Junior i ono na što sam posebno ponosan, pomogao sam kolegama iz produkcijske kuće Kaos da Ledu Medu na velika vrata vratimo i udahnemo mu novi život u modernijem i ljepšem 3D izdanju.

Što je presudilo da ste se nakon nekoliko godina u poduzetništvu odlučili na prelazak u Digitel?

Nemiran duh. Isto što me natjeralo da obiđem 6 kontinenata, naučim 5 jezika, s kolegama osnujem festival Sudnji Dan, Art Director's Club Croatia, Udrugu Profesionalnih Pisaca. Ne da mi vrag mira. Kad sam odlazio iz B&Ž u trenucima kad su nizali same uspjeha bilo je ljudi koji su se čudili zašto idem, jednako kao što se sad čude zašto se “vraćam” u agenciju. A ja se čudim da ljudi ne razumiju da više nema jednog i jednostavnog poslovnog puta. Nije kao nekad kad bi se čovjek se zaposlio u pošti i nakon 40 godina otišao u penziju. Vremena se mijenjanju i ljudi se mijenjaju. Meni kakav sam danas paše da radim u Digitelu kakav je danas. Jednostavno. I kao poduzetnik poduzeo sam to da sam sad tu došao raditi.

Što očekujete od svog novog radnog mjesta?

Očekujem da ću raditi pošteno svoj posao i s biranim suradnicima Digitel učvrstiti na tržišnoj poziciji koja mu pripada. Očekujem da ćemo dobiti nove poslove i zaposliti nove ljude. Bilo bi puno veća fora biti glavni kreativni direktor koji vodi puno kreativnih timova.

Komentari (2)
Pogledajte sve

svakih 5 minuta?

ne da mu vrag mira, kaže.. i siguran sam da se većina slaže.
ima fore ko sahara more..
ne kosi se sa bilo kakvim poslovnim kodeksom jer kose nema
trademark mu je vrući pas. jako voli životinje. Smatra se primijenjenim umjetnikom, radi na klijentima, gdje u životinje udahnjuje život. voli i dobre stare sive.jako uživa u svom poslovnom životu. voli se zezati i podizati firme, ali to ga ponekad umori. Mnogo se mijenja, mogli bi reći da je pomalo amorfan. slavi sudnji dan.

idealan suradnik, vrlo kreativan i začuđen, ne voli biti osamljen.

…ajme koji naslov…”Super je osjećaj kad nekome “preotmete” velikog klijenta…”
…to je apsolutno suprotno bilo kakvom poslovnom kodeksu…to čak i da se tako osjećate ne smijete to reći,
a kamo li se hvalisati u naslovu članka u kojem sebe predstavljate…

…dragi Bože,kakve li ćemo nebuloze ovdje svako toliko pročitati…

New Report

Close