Kompanije se svim silama trude biti što inovativnije i drugačije od drugih kako bi privukle što veći broj kupaca. Stoga puno ulažu u izgradnju vlastitih brendova, a većina ih je prihvatila sve popularniji marketing putem društvenih mreža. Najpopuarniji je, dakako, Facebook.
Kompanije su uvidjele kako im prisutnost na društvenim mrežama, uz korištenje tradicionalnih kanala oglašavanja, može donijeti puno prednosti, stoga su svoje brendove odlučile promovirati i putem novih medija, posebice putem Facebooka. No nije dovoljno samo imati profil, odnosno web stranicu brenda na Facebooku. Potrebno je mnogo kretivnosti. A to su dokazali i ovi brendovi koji su na svojim Facebook stranicama skupili najviše lajkova za objavljene postove.
Glavni cilj prisutnosti brenda na društvenoj mreži je interakcija sa samim potrošačem, a u pozadini svega je, naravno, profit. Ipak, ako želite privući fanove, nije dovoljno da vam profit bude jedina misao vodilja. Da bi brend bio uspješan te ostvario što višu razinu interakcije s potrošačima, ponajprije bi bilo dobro angažirati community menadžera, koji je zadužen upravo za upravljanje profilom brendova na društvenim mrežama. Važno je da community menadžeri ili drugi zaposlenici zaduženi za taj zadatak budu dovoljno kreativni i ažurni.
Dakle, da biste privukli što veći broj fanova, potrebno je da razina komunikacije bude na vrlo visokoj razini. A ako želite da postovi koje postavljate skupe velik broj lajkova i zaintrigiraju fanove – budite inovativni, ali pristupačni. Postovi na Facebooku trebali bi biti puno ležerniji i manje formalni jer se ne radi o tradicionalnom kanalu pa tako ni o uobičajenoj komunikaciji sa potrošačima.
Istraživanje koje je provela analitička kompanija Track Social, koja se bavi nadziranjem aktivnosti oko 10.000 brendova na društvenim mrežama, pokazala je koji su postovi i kojih brendova skupili najveći broj lajkova. Zaključak je sljedeći – slika govori više od tisuću riječi, a ponekad je najbolje biti jednostavan i ne komplicirati previše.
UPS je američka kompanija koja se bavi isporukom paketa i nalazi se na samom tronu ove liste jer je post o njihovom zaposleniku koji je pomogao bolesnom čovjeku uspio skupiti nevjerojatnih 878. 313 lajkova. Njihovu stranicu možete pogledati ovdje.
T.D. Jakes je pastor jedne američke crkve i ima vlastitu Facebook stranicu, a njegov post o bogu skupio je 340,106 lajkova. Njegovu stranicu možete pogledati ovdje.
Disney je kompanija za koju svi znamo, a najviše ju vole djeca. Njihov je post o važnosti osmijeha skupio 256,639 lajkova. Stranicu možete vidjeti ovdje.
Disneyjevi su postovi vrlo lajkani pa se još jedan njihov post nalazi na ovoj listi, međutim ovaj ne govori o osmijehu, već o svijetu mašte. Post je skupio 250.320 lajkova
Post kompanije Walmart o omiljenom šerifu skupio je 197.835 lajkova.
Post kluba The New York Yankees koji očito nagovještava jednu od njihovih utakmica skupio je 194.132 lajka. Stranicu provjerite ovdje.
Profesionalni košarkaški klub iz Kalifornije Los Angeles Lakers objavio je post sa košarkašom Steveom Nashom na fotografiji. Taj je post skupio 187.721 lajkova.
Brend Skittles poznat je po voćnim bombonima, a nalazi se u vlasništvu kompanije Wrigley. Njihov je post vrlo jednostavan, ali ujedno i jako kreativan te je skupio 170.043 lajka.
Sportaši su, prema svemu sudeći, na Facebooku vrlo popularni pa je tako još jedan post američkog bejzbol kluba The New York Yankees uspio skupiti vrlo velik broj lajkova, čak 166.580.
Za kraj, još jedan Disneyjev post koji se našao na ovoj listi, a prikazuje scenu iz njihovog crtanog filma Pocahontas. Post je skupio 164.653 lajkova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U Hrvatskoj sve nazivaju brendom. Zna se što je brand (brend) a što je robna marka. Malo je brandova (brendova) a puno je robnih marki. Postoji tu razlika između ta dva izraza. Nadam se da će ta razlika i u Hrvatskoj znati za nekih 100 do 200 godina.
Uključite se u raspravu