Gotovo pet godina nakon što je ušao na hrvatsko tržište, kozmetički lanac Sephora uskoro zatvara svoja vrata. Dvije trgovine, one u zagrebačkom Avenue Mallu i Arena centru, rade još do 10. kolovoza, do kada će rasprodavati preostali asortiman po povoljnijim cijenama. Iako nam iz središnjice kompanije koja posluje u grupaciji LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) nisu precizirali zašto zatvaraju trgovine u Hrvatskoj, doznajemo da su razlog tome najvjerojatnije slabi prodajni rezultati, odnosno neprofitabilnost.
“Na žalost, ne mogu odgovoriti na vaša pitanja. Sve što vam možemo reći o hrvatskom tržištu je to da radimo nove planove, ali još je rano da govorimo o njima. Svjesni smo mogućnosti i o njima ćemo vas informirati što prije će biti moguće”, poručila nam je Delphine Bouchez, PR menadžerica Sephore u Francuskoj.Sephoru, poznati četrdesetogodišnji francuski brend, u Hrvatskoj je zastupala ciparska Marinopoulos grupa. Prema podacima Poslovne Hrvatske, u 2011. godini Sephora je imala 13,5 milijuna kuna prihoda, ali je poslovala s više od 4,1 milijuna kuna minusa. U Sephori je zaposleno dvadesetak radnika koji će sada ostati bez posla, a kupci njihovih proizvoda bez još jednog mjesta za kupnju. Ipak, ako je suditi po porukama iz Francuske, ovo nije konačan odlazak Sephore iz Hrvatske. Nastavi li kompanija sa svojom strategijom širenja, možda ih uskoro možemo očekivati ponovo. “Trenutno radimo na puno projekata, međutim oni su još uvijek tajni. Sephora ima važnu strategiju širenja diljem svijeta. U svibnju smo tako otvorili nova tržišta, poput onog u Danskoj, te u srpnju u Brazilu. Mi se i ubuduće želimo širiti širom svijeta”, poručuju iz Sephore.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Sve je manje kupaca za segment luksuzne robe!
Nisu mogli opstat jer su ih nameti dotukli, počevši od precijenjenog najma u trgovačkim centrima…..
…nema se para a i osnovno se teško namiruje…daleko je blagostanje pa da trgovački lanci trljaju ruke…na našu žalost
Lokalno gledano – LVMH su odustali od nadmetanja s njemačkim DM-om koji dampa 4 godine cijene proizvoda i daje radnicima plaće u početku 7.000,00 kn pa i čistačicama.
A čega si sve ti tu nadrobio… [lol]
Jednostavno otišli su zato jer se nisu snašli u okruženju, nisu znali doći do kupaca, itd.!
Uključite se u raspravu