Zuckerberg podigao cijenu, cilja na 12,1 mlrd. $

Autor: Marina Biluš , 15. svibanj 2012. u 22:00

Iako je početna cijena dionice Facebooka bila najavljena u rasponu od 28 do 35 dolara, navodno je skočila na 34 do 38 dolara

Osnivač i suvlasnik Facebooka Mark Zuckerberg podigao je cjenovnu ljestvicu za dionice najpopularnije svjetske društvene mreže koje će u petak prvi put ponuditi na službenoj burzi. Iako je početna cijena dionice prvotno bila najavljena od 28 do 35 dolara, “dirigenti” Facebookova burzovnog debija, kojima je “roadshow” očito ulio dodatno samopouzdanje i zamah uoči IPO-a, odlučili su se na skuplju varijantu pa su raspon podigli na 34 do 38 dolara.

Konačna odluka u četvrtak
Pokaže li se točnom ta neslužbena informacija, do koje je Reuters došao iz, kako kažu, vrlo pouzdanih izvora, inicijalnom javnom ponudom ukupno 337,4 milijuna dionica po srednjoj cijeni od 36 dolara po komadu kompanija bi mogla zaraditi 12,1 milijardu dolara. Službena i konačna verzija priče trebala bi se doznati u četvrtak za kada je najavljeno objavljivanje početne cijene dionice Facebooka, a samo trgovanje dionicama na Nasdaqu trebalo bi početi u petak. Inače, takozvana knjiga narudžbi zatvorena je navodno dva dana prije nego je bilo planirano, interes ulagača za Facebook očito je bio i bolji od očekivanja, pišu američki mediji. No prezentacije investitorima ne staju, Zuckerbergov tim u ponedjeljak je “odradio” Chicago, a prije nego se vrate u kalifornijsko sjedište, kompaniju će predstaviti i potencijalnim kupcima dionica u Kansasu i Denveru.

Wall Street nije iznenađen
Što se pak podizanja početne cijene tiče, taj je potez malo koga iznenadio, osobito s obzirom na to da su brojni “igrači” s Wall Streeta prvi cjenovni raspon bili nazvali podcjenjivanjem najočekivanije vrijednosnice. Jedan od njih je nedavno izjavio da je zbog atraktivnosti Facebookova IPO-a, bez obzira gleda li se gornja ili donja cjenovna granica, dionica “zapravo dana uz popust”.

Komentirajte prvi

New Report

Close