Kriza ukazala na važnost kvalitete poslovnog novinarstva

Autor: Ana Blašković,Majda Žujo , 03. studeni 2011. u 19:45

Danas više nego ikad poslovno se novinarstvo suočava s izazovima globalizacije i tehnološkog napretka, a kriza je ta koja je upozorila na važnost njegove kvalitete. Upravo je na te izazove odlučio ukazati doajen hrvatskog novinarstva Ante Gavranović u knjizi “Poslovno novinarstvo između etike i zarade” u izdanju Poslovnog dnevnika koja je u četvrtak predstavljena u Novinarskom domu.

Ante Gavranović / PXL

“Da sam ovakvu knjigu imao dok sam se tek počinjao baviti novinarstvom, ne bih odgovore morao tražiti u toj mjeri na svojim i tuđim pogreškama. Knjiga pomaže u razumijevanju načina kako funkcioniraju mediji, ali i njihov odnos s gospodarstvom zbog čega i ima udžbenički karakter. Stoga ćemo učiniti sve da dođe do studenata novinarstva”, rekao je na predstavljanju glavni urednik Poslovnog dnevnika Darko Markušić.

Recenzent knjige, ekonomist Guste Santini poručio je da kapital danas određuje što je informacija. “Neke novine, umjesto korektnog izvještavanja, postaju dio lobija koji ne čini dobro ni čovjeku ni društvu”, istaknuo je, preporučivši da bi zbog toga knjigu definitivno trebalo pročitati.

Da knjiga nije namijenjena samo novinarima već puno široj publici, napomenuo je i prvi čovjek Končara Darinko Bago koji je knjigu ocijenio aktualnom i lako čitljivom. Kako je rekao, novinari danas imaju nemoguću zadaću zbog količine i brzine informacija koje se produciraju. “Znanje i kriteriji moraju postojati i to je dobar put put u nalaženju rješenja između ponekad problematične interakcije medija i gospodarstva”, zaključio je Bago.

Komentirajte prvi

New Report

Close