Francuski trgovački lanac specijaliziran za kuću i vrt Bricostore u industrijskoj zoni u Sesvetama gradi svoj trgovački centar u koji će uložiti više od 187 milijuna kuna, a otvorenje centra planirano je za proljeće 2012. godine. Prošli tjedan je i svečano obilježen početak radova na izgradnji Bricostora na istočnom ulazu u Zagreb. Centar će se rasprostirati na 24.000 četvornih metara, od čega 11.000 odlazi na otvoreni prodajni prostor te će kupcima ponuditi širok asortiman proizvoda i usluga za renoviranje, izgradnju i uređenje vrta i kuće.
Zapošljavanje 170 djelatnika
Ukupna investicija iznosit će više od 187 milijuna kuna, a prodajni će centar donijeti nova radna mjesta za još 110 zaposlenika. Bricostore je francuski trgovački lanac i jedan od vodećih europskih lanaca s ponudom proizvoda za uređenje doma, kuće, vrta, kao za i sve one koji se vole baviti projektima “uradi sam”. Prisutan je u Hrvatskoj od 2004. kada je otvoren prvi centar u Kaštel Sućurcu pokraj Splita te zajedno s prodajnim centrom u Puli zapošljava više od 170 djelatnika. Dosadašnja ulaganja tvrtke Bricostore u Hrvatsku iznose više od 276 milijuna kuna. “Gradnja ovoga trgovačkog centra predstavlja velik izazov za našu tvrtku jer smo ga planirali puno prije. Iako su pripreme počele prije pet godina kada je zemljište kupljeno, susreli smo se s neočekivanim pravnim i administrativnim problemima, što je usporilo projekt. Sada je to sve iza nas s obzirom na to da je gradnja već počela. Kako bismo odgovorili na potrebe i očekivanja naših kupaca za modernijim i kvalitetnim proizvodima, naš je proizvodni program raznolik, ali ponuda zadovoljava i najzahtjevnije potrebe kod izvođenja građevinskih i dekorativnih radova. Raduje nas činjenica da ćemo uskoro u Zagrebu moći ponuditi našu kompletnu uslugu”, izjavio je Philippe Bresson, vlasnik trgovačkih lanaca Bricostore, te dodao: “Naša je namjera nastaviti razvoj naše prodajne mreže te u budućnosti planiramo otvorenje novih centara u priobalnom, središnjem i istočnom dijelu zemlje. Vjerujemo da upornim radom, dobrim planiranjem i oslanjanjem na naše radnike i vlastito znanje možemo uspjeti u svojim planovima.” Trgovački lanac raspolaže s više od 40.000 visokokvalitetnih proizvoda koji prate najnovije trendove u uređenju interijera i eksterijera te se u ponudi mogu pronaći i temeljni građevinski materijali.
Dodatne usluge
Osim širokog asortimana proizvoda u centru će biti dostupno i niz dodatnih usluga poput najma strojeva i alata, mogućnost dostave, rezanje po mjeri i mnogih drugih. Za svoje kupce centar osigurava i program nagrađivanja te se već nakon prve kupnje mogu ostvariti dodatne pogodnosti korištenjem posebnih kartica. Svaki se mjesec u prodavaonicama može pronaći katalog s aktualnom ponudom i informacijama o akcijskim cijenama, a važno je napomenuti kako Bricostore izdaje i posebne tematske priloge koji su posvećeni određenim aktivnostima na “uradi sam” projektima. Bricostore je dio obiteljske grupe Bresson, koja postoji već više od 150 godina, a u svojem vlasništvu posjeduje više prehrambenih trgovina Monoprix, prodajne centre But specijalizirane za namještaj te prodajne centre u trgovačkom lancu prehrambenih proizvoda Super U. Osim u Hrvatskoj Bricostore je prisutan i u regiji s centrima u Mađarskoj i Rumunjskoj gdje u 26 centara zapošljava više od 2500 djelatnika. Inače, izvođač radova je Tvrtka Tehnika koja je i na internetskim stranicama Zagrebačke burze izvijestila o novom sklopljenom ugovoru čija je cijena ugovorenih radova 68 milijuna kuna.
Kvadrati za šoping
Hrvatska vodeća u regiji
Hrvatska ima 250 kvadrata šoping-centara na tisuću stanovnika, što je daleko više od svih zemalja u jugoistočnoj Europi, kao i od prosjeka članica Europske unije (190 četvornih metara). Gradnja trgovačkih centara ne prestaje iako nam je tržište prezasićen, osobito u Zagrebu, koji ima više od 300.000 kvadrata u šoping-centrima, a ove se godine treba otvoriti još šest novih. Kako je pokazalo najnovije istraživanje CB Richard Ellisa, sa svojih 900.000 kvadrata Hrvatska ima daleko više trgovačkih centara od, primjerice, Češke i Mađarske, dok nam je BDP dosta niži, a u usporedbi s prosjekom EU čak trostruko manji. Zbog bolje kupovne moći u Sloveniji je, primjerice, po trgovačkom centru prihod čak šest puta veći nego u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu