Na završnom dijelu seminara Google AdWords/Google Analytics polaznici su se upoznali s osnovama rada besplatnog alata za praćenje statistike posjećenosti web stranica, Google Analyticsom.
Damir Podhorski iz Escape studija i predavač naglasio je polaznicima da posebnu pažnju posvete prilagodbi svoje web stranice mobilnim uređajem. Naime, pravilnom primjenom i poznavanjem Google Analytics alata moguće je kvalitetno analizirati podatke svojih korisnika. Tako je moguće znati kako korisnici dolaze do stranice, što ih najviše zanima tj. na kojem dijelu stranice provedu najviše vremena, a onima koji se bave internetskom prodajom dragocjeni su podaci koji otkrivaju što je kupce navelo da kupe određeni proizvod. Google Analytics nastavak je prvog dijela seminara Google AdWordsa i njihova zajednička primjena daje optimalne rezultate.
Procjenjuje se da će se ulaganja u internet oglašavanje u idućih pet godina povećati za preko deset puta što konkretno iznosi više od 400 milijardi eura. Polaznici su naučili mnoge korisne stvari za cijeli proces upotrebe Google Adwords i Google Analytics alata pa i neke zanimljive “cake” i nepisana pravila. Na primjer, “Pravilo tri klika” koje kaže da bi svaki korisnik interneta koji nešto traži trebao pronaći svoj proizvod u tri klika mišem. Mnogi web dizajneri služe se upravo takvim uputama pri kreiranju i stvaranju web stranica. Obavezno postavljanje ciljeva također je korisna informacija jer se na taj način mjeri učinkovitost Google AdWords/Google Analytics kampanje.
(Tena Džodan)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu