Krešimir Mikić ponovno je glavni akter najnovije reklame mobilnog operatera VIP. Nakon prve suradnje VIP-a i Mikića, u kojoj nas je nasmijavao izbjegavanjem šefice i oponašanjem kvarova na liniji, iz kreativne agencije Grey stigao je nastavak. U 40 sekundi najnovije reklame Mikić neprestano surfa internetom i svima pronalazi zanimljive i korisne savjete pa tako i svom ćelavom sefu predlaže najnoviji losion za rast kose. Poruka koju reklama šalje je da uz nove Vip mobilne internet tarife korisnici mogu surfati čitav mjesec uz uvijek isti račun. U VIP-u kazu da im je o ovaj put Krešimir Mikić bio prvi izbor. Mikić je izniman glumac što potvrduje niz domaćih i međunarodnih nagrada koje je dobio za glumačka ostvarenja. ‘’Osim toga, Mikić izuzetan je suradnik i odlicno se uklapa u vrijednosti Vip branda’’, kaze Petra Čadež, rukovoditeljica marketinških komunikacija u Vipnetu, i dodaje da brend razvijaju na način da naglasak stavljaju na to da su im korisnici na prvom mjestu te na kvalitetu, odgovornost i vrijednost za njihov novac.
‘Leže’ im telekomunikacije
Kampanja je rezultat zajedničkog rada marketinškog tima u Vipnetu, kreativne agencije Grey i producentske kuce Kabinet. Za režiju je zaslužan Bruno Anković iz Kabineta. Dobru suradnja VIP-a i kreativne agencije Grey potvrdilo je i prvo izdanje nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX. Nagrade X u skupini Best on market u kategoriji telekomunikacija osvojili su za Vipnetovu kampanju “Romeo i Julija”, u kategoriji Društvene akcije za najbolji print oglas “Mesnica” Centra za nove inicijative agencije te posebnu nagradu za print oglas powered by Styria (Večernji list) za najbolji print oglas Mesnica. U kategoriji telekomunikacija Grey je uvjerljivo dominirao, a ništa lošije nisu prošli niti s drugim radovima. Na kraju su ostvarili ukupan rezultat od cetvrtog mjesta u ukupnom poretku među agencijama – titula četvrte kreativne agencije u Hrvatskoj.
Sinergično djelovanje
U posljednje tri godine agencija Grey Zagreb nametnula se duhovitim i promišljenim komunikacijskim pristupom. Kampanje kao što su “Ante i Darinka” za brand Tomato s Emirom Hadžihafizbegovićem u glavnoj ulozi,? prva business kampanja za Vip s? Krešimirom Mikićem, kampanje za Splitsku banku? i ostale, polučile su veliki uspjeh što dokazuje i uspjeh na društvenim mrežama gdje je primjerice kampanju “Ante i Darinka” pratilo gotovo 150.000 Facebook fanova. Upravo su te kampanje dokazale da se agencijska kreativnost i tržišni uspjeh tvrtki ili brEndova kao rezultat kvalitetnih marketinških kampanja mogu uskladiti i djelovati sinergično.
(Tena Džodan)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.OPET CENZURA!!!!!!!BELJE!!!!!!!PEYO I ING.ZANIMLJIVO KAKO GODINE RASTU S NEPUNIH 18 NA 19,PA KAJ SAM JA VESLO SISO.OCJENE ME NE ZANIMAJU,SAMO POSTENI KES.IMA JOS VOJSKE NA FORUMU KAJ CE VAS RASKRINKAT,NISAM JA SAM,IMA JOS SVJEDOKA!!!BELJE CENZURA!!!!!!!!PEYO, ING,A OTKRIVAJU SE JEDAN ZA DRUGIM
POSTOVANI ING KAKO VI KOMENTIRATE MOJU PRUKU A DA JE NISTE NI VIDJELI!!!!!!DA NISTE KOJIM SLUCAJEM VIDOVITI!!!!!!!1FORUM BELJE!!!
DRAGI ING MENE TUDA ZARADA NIKAD NIJE ZANIMALA!!!!!!!!!!!AL NE VOLIM LAŽ!!!!!!!!!!!
Uključite se u raspravu