Sa Zagrebačkog velesajma upravo je do Poslovnog dnevnika stigla informacija kako se ovogodišnji sajam Zagreb Auto Show neće održati. Riječ je, podsjetimo, o međunarodnom salonu automobila, motocikala i skutera, utemeljenom 1992. godine. Terminski je smješten krajem ožujka svake parne godine.
Zbog gospodarske i financijske krize čiji je utjecaj tijekom 2009. godine teško pogodio automobilsku industriju, a čiji su se negativni trendovi i daljnji pad prodaje osobnih automobila nastavili i u 2010. godini, otkazan je Zagreb Auto Show 2012., doznajemo u Zagrebačkom velesajmu.
“Zagrebački velesajam učinio je sve kako bi se sajam održao pa i želio ustupiti prostor izlagačima besplatno. Nažalost, nije bilo dovoljno zainteresiranih izlagača”, rekao je direktor ZV-a Milan Trbojević.
Zainteresirano je bilo 21% zastupnika automobila koji su u vrlo lošoj tržišnoj situaciji, a za održavanje sajma je potrebno više od 70%. “Nismo željeli stvarati gubitke i sajam smo otkazali”, kaže glasnogovornik Zagrebačkog holdinga Dušan Viro.
Neprekinutim rastom ovaj je sajam, kako ističu, dosegao svoje najveće izdanje 2008. godine te postao najjači i najprestižniji salon automobila u ovom dijelu Europe, uz bok vodećim svjetskim sajmovima. Atraktivni izložbeni prostori i eksponati, brojne svjetske, europske i nacionalne premijere, bogat popratni program i ukupni glamur učinili su ga jednim od središnjih medijskih i poslovnih događaja u vrijeme njegovog održavanja u zemlji i regiji, s nostalgijom se prisjećaju u Velesajmu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.najveći i najprestižniji je bio “u ovom dijelu europe” jer nigdje drugdje nema kriminalaca koji su do te mjere nekažnjeno zagrabili u javne novce da se mogu iživljavati i kupnjom najskupljih auta.
opadanje takvih sajmova u zemljama s normalnom privredom moglo bi se povezati s ekonomskom situacijom, no kod nas prave privrede nema, pa bi se “pad” autoshow najprije mogao povezati s privremenom nemogućnošću izvlačenja novaca iz javne uprave i javnih poduzeća. eh, da se sanader hoće vratiti na vlast, auto-show bi odmah procvjetao…
ništa neobično. to zastupnike dosta košta a služi većinom samo kao promenada onih koji ne kupuju nova vozila
Uključite se u raspravu